- Medlem
- 6. des. 2013
Å kunne reversere VP til "Cool".
Gjennomført vakkert! Takk som deler!Takk, tilfeldig person, til deg som spiller trekkkspillvals i bakgrunnen Vis vedlegg 432112
Så lenge det er "Mature", er det ikke farlig...å sitte i teamsmøte med en ganske så krevende kunde; han deler skjerm for å vise frem sin egen oversikt over hva han mener er mangler ved vår leveranse - og plutselig popper det opp et varsel av typen "Your qtorrent download of "XXX femdom Mature humiliation pissing spanking foot worship..." has finished.
Jeg hadde (i likhet med flere andre) store problemer med å holde meg alvorlig.
Og, for ordens skyld - jeg har absolutt ingen problemer med at folk tenner på ting litt utenom allfarvei.
Jeg synes bare det vitner om uforløst potensiale på gangsynfronten om man laster ned slikt til jobb-PCen. Mens man er i gang med å dele skjerm.
-For all del, jeg har allerede kommet dithen at jeg har registrert at det finnes bestemødre der ute som kunne fått meg i trøbbel om min kone (ikke ennå bestemor) hadde oppdaget oss...Så lenge det er "Mature", er det ikke farlig![]()
Ja, noen kan bli litt agressive-For all del, jeg har allerede kommet dithen at jeg har registrert at det finnes bestemødre der ute som kunne fått meg i trøbbel om min kone (ikke ennå bestemor) hadde oppdaget oss...![]()