Dette gjør livet godt å leve - hverdags-edition

Middag ute.

IMG_9975.jpeg

IMG_9976.jpeg

Å kunne reversere VP til "Cool".

Dette hører hjemme i "den andre tråden", men kjølefunksjonen på varmepumpen er ikke like kul når dreneringsrøret har gått tett, kondensvannet renner nedover veggen, og vegg og gulv blir skadet.

Hadde servicemann her i oktober og han har da ikke renset dreneringen som han skulle.

...å sitte i teamsmøte med en ganske så krevende kunde; han deler skjerm for å vise frem sin egen oversikt over hva han mener er mangler ved vår leveranse - og plutselig popper det opp et varsel av typen "Your qtorrent download of "XXX femdom Mature humiliation pissing spanking foot worship..." has finished.

Jeg hadde (i likhet med flere andre) store problemer med å holde meg alvorlig.

Og, for ordens skyld - jeg har absolutt ingen problemer med at folk tenner på ting litt utenom allfarvei.

Jeg synes bare det vitner om uforløst potensiale på gangsynfronten om man laster ned slikt til jobb-PCen. Mens man er i gang med å dele skjerm.

...å sitte i teamsmøte med en ganske så krevende kunde; han deler skjerm for å vise frem sin egen oversikt over hva han mener er mangler ved vår leveranse - og plutselig popper det opp et varsel av typen "Your qtorrent download of "XXX femdom Mature humiliation pissing spanking foot worship..." has finished.

Jeg hadde (i likhet med flere andre) store problemer med å holde meg alvorlig.

Og, for ordens skyld - jeg har absolutt ingen problemer med at folk tenner på ting litt utenom allfarvei.

Jeg synes bare det vitner om uforløst potensiale på gangsynfronten om man laster ned slikt til jobb-PCen. Mens man er i gang med å dele skjerm.
Så lenge det er "Mature", er det ikke farlig 😅

-For all del, jeg har allerede kommet dithen at jeg har registrert at det finnes bestemødre der ute som kunne fått meg i trøbbel om min kone (ikke ennå bestemor) hadde oppdaget oss... 😂
Ja, noen kan bli litt agressive🥳
På puben blir man plutselig tatt på rumpen, målt i armene, klemt på skuldrene og brysten som en auksjonert stakkars på slavemarkedet:ROFLMAO:
#MeToo virker ikke på menn, det er sikkert.

• Haha
Reaksjoner: Preacher og Jone