Dette gjør livet godt å leve - hverdags-edition

287E392F-D9E9-4F7F-BA25-898FFE2E3C98.jpeg

Solnedgang. Øl. Ipanema.
 
Skjærsjøen over mot Movatn? Jeg hadde i alle fall den turen på lørdag. Ganske tidlig for markatur egentlig. Men godt å komme seg inn i skogen igjen…
Der sykla jeg også lørdag. Det ene partiet med is oppi bakken der og jeg gikk på snørra. Landa på hofta, ikke sovet så bra på to netter, anbefales ikke.
Men fine forhold ellers.
 
  • Wow
Reaksjoner: knb
Det ene partiet med is oppi bakken der og jeg gikk på snørra. Landa på hofta, ikke sovet så bra på to netter, anbefales ikke.
Typisk at det ligger igjen noe akkurat der, så jeg trillet de få metrene for sikkerhets skyld. Hadde en tilsvarende episode på løs grus i fjor sommer. Ikke å anbefale. God bedring, det ordner seg nok.
 
  • Liker
Reaksjoner: kire
Gammel dame på flyplassen snakker i telefonen. Hvisker for å ikke forstyrre medpassasjerer, men har satt på høytaleren slik at mannen i andre enden høres svært godt. Holder forøvrig telefonen på en slik måte at hun snakker inn i høytaleren og ikke i mikrofonen. Svært god underholdning
 
IMG_0410_ed_nik_900.jpg


Nick Mason's Saucerful of Secrets i går. Særdeles bra, over all forventning egentlig. Kun pre Dark Side, Syd Barret var i høyeste grad til stede i ånden.

Arnold Layne, Interstellar Overdrive, Astronomy Domine, Lucifer Sam, Echoes, etc. What's not to like...
 
Så godt som ferdig nå - har tatt tid, men så har vi også tatt eksakt null snarveier. Alt er gjort håndverksmessig topp med skikkelige materialer, starta med å strippe helt ned til råbetong og reisverk og har bygget opp derfra. Sånt tar tid, men så kan jeg sove godt og vite at det ikke skjuler seg noe tull noe sted.

Mangler bare noen plassbyggede skap (til venstre for begge dører) og å få lakka en del lister nå (de er kappa fra samme materiale som veggene og vil bli helt like).
 

Vedlegg

  • IMG_1603.jpeg
    IMG_1603.jpeg
    201,3 KB · Visninger: 0
  • IMG_1604.jpeg
    IMG_1604.jpeg
    161,1 KB · Visninger: 0
Så godt som ferdig nå - har tatt tid, men så har vi også tatt eksakt null snarveier. Alt er gjort håndverksmessig topp med skikkelige materialer, starta med å strippe helt ned til råbetong og reisverk og har bygget opp derfra. Sånt tar tid, men så kan jeg sove godt og vite at det ikke skjuler seg noe tull noe sted.

Mangler bare noen plassbyggede skap (til venstre for begge dører) og å få lakka en del lister nå (de er kappa fra samme materiale som veggene og vil bli helt like).
Flott hus og dere forfiner det tilsynelatende til perfeksjon(y). Vi vurderte dette huset selv når dere kjøpte det, siden det meste er på ett plan. Vi valgte imidlertid heller å flytte fra vårt eget tilsvarende arkitektoniske interessante hus, men med «for mye trapper» til en passende leilighet i bydelen. Åpenbart at dere er de «rette mennesker» for dette flotte huset.
 
Så var den krigen over....

Etter sigende så brukte kanadierne kanadisk whisky og danskene snaps...

8- )