Dette gjør livet godt å leve - hverdags-edition

Drittvær ute, selv etter nordvestlandsk målestokk.

Det gjør ingenting, for jeg har Tom Waits på spilleren og livet er egentlig helt kurant.

Som et ekstranummer lager jeg middag mens jeg hører på Closing Time - chorizo, løk, tomater, kyllingstykker og alle kryddere kjent for menneskeheten unntatt muskat ligger og småputrer i en gryte sammen med litt pasta og kyllingkraft.

Dette blir bra. Snart tid for å snu platen, også. Det er den største anstrengelsen jeg ser for meg den neste halvtimen.
 
Drittvær ute, selv etter nordvestlandsk målestokk.

Det gjør ingenting, for jeg har Tom Waits på spilleren og livet er egentlig helt kurant.

Som et ekstranummer lager jeg middag mens jeg hører på Closing Time - chorizo, løk, tomater, kyllingstykker og alle kryddere kjent for menneskeheten unntatt muskat ligger og småputrer i en gryte sammen med litt pasta og kyllingkraft.

Dette blir bra. Snart tid for å snu platen, også. Det er den største anstrengelsen jeg ser for meg den neste halvtimen.

Her og nå bonda vi. Fullstendig ukjente, anonyme på et forum. Vi gjør nær sagt det samme, om enn på avstand. Dette ER Tidssonen. Nydelig!
 
Millwall
8E68644B-ADBA-4C9A-80F3-E0F5F22597FF.png
 
Livet er herlig.
Vært på MC treff i Vrådal, men valgte å kjøre MG.
Dro fra Nesbyen klokken 07 og hadde 4 timer med fantastisk tur på fantastiske veier. Var ved Straand Hotel et par timer og pratet med hyggelige MC-folk. Og hva deretter? Jo! Fire timer med tur hjem!

Fantastisk!

Nå sitter jeg i solen med rosévin og venter på Fruen og fårikål...

Ha en flott kveld, klokkevenner!

8
20200919_124640.jpg
20200919_124553.jpg
20200919_113909.jpg
20200919_074439.jpg
20200919_074504.jpg
1600528131147881951685069928128.jpg
 
image.jpg

Etter en lang dag med mye fysisk aktivitet passet det godt med en espresso i kopp fra det mest fantastiske kaffestedet i hele verden.

(Om noen skulle lure, så er koppen ærlig og redelig kjøpt på DLK, altså - ikke rappet. De så litt rart på meg da jeg spurte om å få kjøpe med meg et par kopper hjem.

Bodde like rundt hjørnet da vi bodde i Bergen, og hadde lenge oppslag ved ringeklokka om at hvis ingen svarte - sjekk innom DLK før du gir opp...)
 
Å møte en likesinnet forelder i barnehagen.

Møter en stresset far som skal inn for å levere idet jeg er på vei ut etter fullført oppdrag.

-'Mandag igjen, ja?' sier han.

-'Mandag hele året.'

-'Oi, det er ingenting å le av!'

-'Nei, men jeg kan ikke la være.'

Nå må jeg bare finne frem Splitter Pine i platehylla, så er tonefølget for hjemmekontoret klart.