Dette gjør livet godt å leve - hverdags-edition

Å være tilbake på Tidssonen etter en lengre pause.

Var det forresten ikke konsensus her inne da jeg tok en pause for ca tre år siden om at prisen på bl a Rolex ikke kunne bli så mye høyere? Haha....

Velkommen tilbake @DoDe !

• Liker
Reaksjoner: DoDe
Å trives på jobb. :)

Har gjennom en del år i arbeidslivet truffet på for mange som møter mandager med krummet nakke. Feilen med disse er i det store ikke jobben - men dem selv. Enhver jobb har særdeles positive aspekter - og på dette forum så er jo ikke det i fokus - men uten det; ingen klokker kan kjøpes.

Forumet består av hyggelige folk, aktiv trafikk/refleksjoner, annonser og snikksnakk. En totalpakke som er priceless. :) En stor takk til @Jon Henrik

Du jobber for deg selv skjønner jeg :D

Feil tråd, men fant ikke noen bedre. Anser meg selv som et offer for tidssonens forum
image.jpg

Om du kvier deg for mandag og jobb, vil jeg på det sterkeste anbefale bytte av jobb.

Takk for tipset. Har akkurat gjort det skjønner du...Takket nei et sted for å takke ja til det jeg trodde var drømmejobben. Var ikke akkurat helt som forespeilet.

Å starte dagen med en halv liter rykende fersk Yirgacheffe for å kurere ettervirkningene fra gårsdagens whiskysmaking.

Damn good coffee!

Identisk start på dagen her i huset. Fikk en levering fra Stavanger kaffebrenneri i med blant annet yiragcheffe levert på døren i går.

Fikk også Malabar, Java Mocca og årets julekaffe. Knallgode alle sammen.

• Liker
Reaksjoner: Sjø og Kohe321