Dette gjør livet godt å leve - hverdags-edition

Flere ting for øyeblikket:

1. Fått rettet opp en del feil i det elektriske anlegget hjemme (vi kjøpte huset av en "nevenyttig" som hadde gjort en del ting selv.. kjøkkenviften var for eksempel ikke jordet)
2. Fått lagt inn strøm i garasjen
3. Skal begynne å revitalisere privatflygersertifikatet mitt igjen - jeg har savnet flyging!
4. Skal dykke for første gang i år, til helgen
5. Avspaserer på fredag :cool:

Screen Shot 2017-02-23 at 11.35.15.png

Denne vinterferien har jeg vært heldig!
Tok fri onsdag, torsdag og fredag. Jammen har det ikke vært knall skiføre også!

8

new-nokia-3310-2017.jpg

Morsomt å se at denne vekkes til live igjen. :) Det sies at mobilen skal ha en utsalgspris på rundt 40 dollar (ca. 350 kr), så den blir ikke kostbar. I tillegg skal den ha EN måneds batteritid i standby. Det gjør at denne kan bli den perfekte partneren på lengre fjellturer etc.

Redigert:
Vis vedlegg 31170

Morsomt å se at denne vekkes til live igjen. :) Det sies at mobilen skal ha en utsalgspris på rundt 40 dollar (ca. 350 kr), så den blir ikke kostbar. I tillegg skal den ha EN måneds batteritid i standby. Det gjør at denne kan bli den perfekte partneren på lengre fjellturer etc.

Jeg forventer "Snake" på disse!

Min første mobil, en Ericsson 688, gikk i laderen hver lørdag. Vel, med mindre den ikke var brukt mye i løpet av uken. Min fine nåværende går i laderen hver kveld. Uansett. Har verden gått fremover?

8

• Liker
Reaksjoner: JohanB