Dette gjør livet godt å leve - hverdags-edition

Nürburgring gjør livet godt å leve denne langhelga. Ingen uhell hittil, og det har virkelig gått unna! Mye gulflagg på slutten av dagen dessverre. Satser på like godt vær i morgen, selvom yr ikke er enig:)

En blank 2-hjuling!
WP_20150503_14_12_39_Pro.jpg

Det er gøy når det blir blankt!

Neste helg er det Vårmønstring, så før det må MX-5'n få sitt...

:cool:

Nürburgring gjør livet godt å leve denne langhelga. Ingen uhell hittil, og det har virkelig gått unna! Mye gulflagg på slutten av dagen dessverre. Satser på like godt vær i morgen, selvom yr ikke er enig:)

Nede med Tommy Lund og co?

Det å kunne spise en bedre middag og se frem til en god frokost i morgen - uten tanke for andre enn meg selv til en sjelden forandring, det varmer :)

Kjærlighet, familie, opplevelser, gode relasjoner, utgjøre en forskjell - ta vare på seg selv og andre, minner, ha mennesker i livet som er glad i deg for den du er og genuint bryr seg om deg, sette stor pris på de mange øyeblikk og de små tingene i hverdagen som ikke kommer i reprise og som ikke kan kjøpes. Tro på seg selv - våge å ha drømmer.

• Liker
Reaksjoner: Thomas84
Å starte dagen med frokost på Night Hawk med eggs benedict, masse kaffe og en veldig søt pike gjør virkelig livet bedre :D

Nei, @Friks, er nede med en gjeng fra Lørenskog og omegn. Hva kjører Tommy? Var få med norske skilter, men jeg så noen:)

Redigert av en moderator:
Nettopp vaska den lange, lave, ipanemabrune stasjonsvogna mi. Rart hvor knyttet man kan bli til en sånn familiebil. Den har gått 240444 kilometer, og jeg har planer om å ta den forbi 300000 kilometer (det skal gå med glans). Ta vare på bilen din, så tar den vare på deg!