Nå går det raskt mot vår!
Når det nye året starter så må vi som er foreldre ta tak og begynne å lage kulisser og effekter til den store "Theater Festivalen" som kommer rett før påske.
Da holdes det theater forestillinger for Barnegruppen og Ungdomsgruppen.
Det som kjennetegner Østensjø Barne og Ungdomstheater er høy kvalitet på både stykke, skuespillere og ikke minst scenografien.
Det siste er i all beskjedenhet lagt til av meg som arbeider med scenografi.
Mitt siste bidrag til dette nå er denne magiske kikkerten! Den kan se inn i alle hjem! Som det går frem av bildet er den ikke ferdig enda, men det blir en tøff "sjørøver-liknende sak" med lys! Mystisk skal den være!
Gøy for store og små!
Det er et slit når det står på, men både jeg og min datter gleder oss!
Var hos den lokale barbereren i går og hadde en skikkelig old-school barbering med kniv. Utrolig god følelse!
Ble "lurt" til å ta bivoks i nesen og nappe ut alle nesehåra i ett rykk. Og ja, det kjennes
Anbefales å ta en tur innom, hvis en er i stavanger Fevangs Barberstue | …bare god gammeldags MANNDOM!
Flotte folk på besøk, barskapet er fult og smoothiemasteren skal ikveld brukes til akkurat det den egentlig er ment for: drinker. Etter gårsdagens Jaeger og Jägermaister marathon skal det bli godt å reparere litt
Hjemme fra jobb kvart over fem, rett i svømmehallen med jr hvorpå han sovner uten en eneste sur mine snaue to timer senere. Fortsatt tre timer igjen av kvelden og biffen steker i panna. Og det er onsdag, udiskutabelt den kjipeste ukedagen!