Har samme merke. Min far jobbet som bilmekaniker på 80 og 90 tallet. Kjøpte en slik i 82, brukt daglig til jeg fikk den i 2007. Jeg brukte den i 10 år som mekaniker selv. Har den enda.Vis vedlegg 328900
Ting som er laget for å møte en standard, ikke en pris.
Denne oljekannen ble, om svigerfarsans husk holder, kjøpt inn sent på femtitallet, samtidig som han fikk sin første (brukte!) sykkel.
Funker fortsatt upåklagelig. Har nettopp tatt vårstell på syklene til hele familien, må bare få piggene av eldstemanns sykkel, nå, så er alt i boks.
Litt stolt far unner jeg meg å være, ikke en eneste dag i vinter har han mumlet om å bli kjørt til skolen 4km unna - det har vært sykkel eller apostlenes hester.
Danmarksferie med småunger i drittvær. FÅKK overfylte parker, velkommen bunkers- og krigsmuseeer. Herregud så mye flott å se. Rosinen i pølsa? Jo denne Surefire’en på loppemarkedet til Aalborg Garnisonsmuseum. 125 DKK ! For en Surefire med reservepære. Brukt av danske piloter. Det uvesentlig men prisen; halleluja. Var to til, burde kjøpt dem og.
Vis vedlegg 337767
Finværet sniker seg innpå imorgen så rekker det ikke, kona og ungene vil leve som «andre folk»..Krigsmuseet i Køben er rett og slett ekstremt imponerende. Gikk og vandret der timesvis sist gang.