Callahan
Støttemedlem
Jeg fikk påvist Omikron i julen, feiret med to familier på hver kant med totalt 13x personer inkludert samboer - INGEN ble smittet.
Noen som har innsyn her? Hvis denne er så smittsom må det være noe med meg som ikke er smittebærende eller?
Forøvrig kun litt snørrete på testdagen, ellers ingen symptomer. Ingen nedsatt form på ski hellerDette kan jeg like ja
Røyk også på covid tidlig i desember. Delta-varianten. Blir ikke helt klok på dette smittegreiene. Ble smittet av mine foreldre etter et kvarters besøk med minst 3 meter avstand. De hadde ikke noen som helst symptomer. Jeg isolerte meg ikke i hjemmet og kone og barn gikk klar av smitte. Kone også fullvaksinert, men barn er ikke pga alder. Forøvrig symptomer som lett forkjølelse, men mistet smak og lukt fullstendig. Varte en drøy uke etter at jeg var ferdig.Jeg fikk påvist Omikron i julen, feiret med to familier på hver kant med totalt 13x personer inkludert samboer - INGEN ble smittet.
Noen som har innsyn her? Hvis denne er så smittsom må det være noe med meg som ikke er smittebærende eller?
Forøvrig kun litt snørrete på testdagen, ellers ingen symptomer. Ingen nedsatt form på ski hellerDette kan jeg like ja