Dette gjør livet godt å leve - hverdags-edition

I've received a couple of comments from some people I know in the US.Vis vedlegg 220187Vis vedlegg 220188

Me too
s-s.png

s-s2.png

Overhodet ikke. Du svarte ikke på spørsmålet mitt forresten.

Du fikk svar: det var et kommentar som kom fra USA om valget.
Jeg også, som sunshine, fikk "... a couple of comments from some people I know in the US" og jeg tenkte å dele de som svar til han.
At du dømmer det som "oppgulp" er din personlig mening og jeg bryr meg lite om din mening eller dine følelser.

• Liker
Reaksjoner: HerrUr
Og jeg bryr meg lite om hva du synes om mine meninger og følelser :) Trump-propaganda er oppgulp i min bok. Så får du stå for dine egne konspirasjonsteorier ;)

Edit: det jeg mente med spørsmålet var at @sunshine sitt innlegg var noe som falt inn under tråden. Det gjorde vel ikke ikke ditt?

Peace out :cool:

Og jeg bryr meg lite om hva du synes om mine meninger og følelser :) Trump-propaganda er oppgulp i min bok. Så får du stå for dine egne konspirasjonsteorier ;)

Edit: det jeg mente med spørsmålet var at @sunshine sitt innlegg var noe som falt inn under tråden. Det gjorde vel ikke ikke ditt?

Peace out :cool:

Så du konspirasjonsteorier på noen plass?
Det handler lite om Trump-propaganda men mest om hva som skjer i USA.
Ikke alle ser på verden som du gjør det.

Du angriper folk og ender med "Peace out"...
Sitter du på en værhane ?

Politisk diskusjon og politiske avsporinger har nå fått en egen tråd (som det er fritt for å følge eller ikke følge).

Slike avsporinger vil heretter bli slettet i alle andre tråder (altså inkludert, men ikke begrenset til denne).