Dette gjør livet godt å leve - hverdags-edition

«Hjemmekontor» på en fredag:D
6A28D9BC-ECE6-45DB-AA6C-A60E8D5A4F28.jpeg
 
Når det dukker opp et kupp på Finn.no og jeg er førstemann som ringer(ikke klokkerelatert desverre)

Basert på erfaringer med Finn-nisser hadde jeg forventet denne oppdateringen i "Dette kan jeg ikke like"-tråden: "Når det dukker opp et kupp på Finn.no, jeg er førstemann til å ringe, gjør avtale med selger, og selger ringer mens jeg er på vei for å hente hengeren og opplyser at han trekker seg fra avtalen fordi noen andre har tilbudt et par hundrelapper mer."
 
Basert på erfaringer med Finn-nisser hadde jeg forventet denne oppdateringen i "Dette kan jeg ikke like"-tråden: "Når det dukker opp et kupp på Finn.no, jeg er førstemann til å ringe, gjør avtale med selger, og selger ringer mens jeg er på vei for å hente hengeren og opplyser at han trekker seg fra avtalen fordi noen andre har tilbudt et par hundrelapper mer."
Har vært utsatt for det mer enn en gang:mad: Men har også handlet med oppegående folk, som han siste karen som fikk høyere bud seinere men holdt sin opprinnelige avtale med meg. Det er vel egentlig ikke mer en vanlig folkeskikk men det er tydeligvis en sjelden vare på Finn.no