Dette ER Rolexkultur

Medlem
6. des. 2013
Innlegg
10.955
Leita etter 3 ulike harryklokker og var nær ved å gå for noe helgrønt for å få det ekstra harry. Men - så ut fra intet kom det noe delgrønt. Håpet er lysegrønt sies det - og jeg tror det gjerne.

En perfekt Submariner, som gjør at man bare delvis står i fare for å bli hagegnom. En 16610LV. :)

Den matcher ingen skjorter jeg har. Den matcher ingen perlon og natoreimer jeg har. Den matcher nesten ikke plenen min en gang, så hagegnomfaren er akseptabel lav og sogar kanskje negisjerbar.

Den bare er seg selv - og er noe for seg selv -med sin limegrønne insert, moderne maxi dial og visere i en kledelig slank urkasse. Liker'n svært godt. :)

20161004_124527.jpg
20161004_124615.jpg
20161004_124620.jpg
20160930171636-01.jpeg
 
Redigert:
Gratulerer! :D
Er det en Mark 6 fra 2007 (iht denne listen)?
Fant du den i Norge? Den som lå dyrt på finn?

(Vi har ganske lik smak og samling, og du begynte vel litt før meg i denne hobbyen og har ligget "et skritt foran" i samlingen - men på denne modellen var jeg før deg, hehe.. ;) )
 
  • Liker
Reaksjoner: Loevhagen
Gratulerer! :D
Er det en Mark 6 fra 2007 (iht denne listen)?
Fant du den i Norge? Den som lå dyrt på finn?

(Vi har ganske lik smak og samling, og du begynte vel litt før meg i denne hobbyen og har ligget "et skritt foran" i samlingen - men på denne modellen var jeg før deg, hehe.. ;) )
He, he. Ja, en mkVI. Kjøpt i Norge, men utenom Finn og andre salgskanaler. :) Via kollega.
 
  • Liker
Reaksjoner: Zawatch