Dette er over grensen...!

Wtf!?

Det der krysser vel en ganske klar grense. Tenkte først på Ed Gein, seriemorder som brukte menneskehud til diverse møbler. Tror neppe jeg uansett hvor rik jeg hadde vært, hadde valgt en veske i menneskehud.
 
Det må være en dårlig spøk. Kan neppe være lovlig. Mer info på TZUK.
 
Hahah, det der er noe Internett-hoax opplegg.
Så forresten en på WUS som fikk så hatten passet fordi han hadde skaffet seg en Panerai-rem i elefantskinn.
 
De lager sikkert ikke tilbehør til barbiedukker, så jeg tror at du kan sove trygt ;)

Trygt og trygt, fru Blom

p093-10-3.jpg
 
Blir kanskje ikke bedre når du tenker på at små jenter leker med "pølseskinnet" ditt heller...
 
Haha.. Du er en morsom mann med mye selvironi, Minute :D

[video=youtube;_j9QeUoPOi4]http://www.youtube.com/watch?v=_j9QeUoPOi4[/video]
 
Blir ikke helt fortrolig med tanken på at "pølseskinnet" mitt en dag kan ende opp som håndtak på en håndveske...

Helt ærlig, det må da være bedre for deg å ende opp som skinnvest på barbie, enn et par LV sandaler på Mathfjelds føtter, tenker jeg :D:D:D
 
Helt ærlig, det må da være bedre for deg å ende opp som skinnvest på barbie, enn et par LV sandaler på Mathfjelds føtter, tenker jeg :D:D:D

Som sandal ville den hvertfall fått seg en tur ut i ny og ne :)
 
Men minuteman da... Hvorfor velge et bilde der piken holder pølseskinnshåndtaket med to hender? Du trenger ikke skryte av pølseskinns-lengde for oss vettu. Vi ser bare på håndledd vi.
 
Men minuteman da... Hvorfor velge et bilde der piken holder pølseskinnshåndtaket med to hender? Du trenger ikke skryte av pølseskinns-lengde for oss vettu. Vi ser bare på håndledd vi.

Vi får nok holde oss til håndleddet nå også.

Det er forresten slik at veskehåndtakene blir akkurat like lange som omkretsen på håndleddet. Dette med tommeltotter, neser og skonummer er visst bare en myte ;)

..og vi lurte på hvorfor det ikke er flere kvinner her på TS?

:p

Det er slike tråder som dette som trekker kvinner til sonen. Tenk bare på alle som havner her etter et søk på "Barbie", "håndvesker", "LV-sko" og "pølseskinn". Akkurat det siste får nok flest treff hos kokker og gardkjerringer, men de bruker jo klokker de også.

:D