Dette er hvorfor jeg er skeptisk til å handle på finn.no...

Det lyser jo fake på så lang avstand at det nesten ikke bekymrer meg en gang. Men jeg har selvsagt sendt Finn en klage via linken nederst på annonsen. Hvis flere gjør det hver gang vi ser en fake, så kan det jo hende de fjerner annonsene.

Burde vi har en fast post hvor linker til faker på Finn postes hver gang vi ser dem? Hadde vært en grei ressurs for mindre klokkekyndige ... Vi kan evt benytte min gamle post 'Sukk, fake på Finn.no (igjen!)', den har en beskrivende tittel om ikke annet :)
 
Ikke noe problem å handle på finn.no ! Men en må være årvåken og kritisk.
En må kunne skille "klinten fra hveten",- det er, som på de fleste nettsteder for kjøp og salg, mye skrap å se, både blant klokker, smykker og andre gjenstander. Og det er ganske sikkert mange som liker å kjøpe slikt skrap. Folk må gjerne annonsere hva de vil for meg,- det er tross alt jeg som til syvende sist bestemmer meg for hva jeg vil ha..... :roll:

Blir jeg lurt på en eller annen måte, må jeg ta det ansvaret på egen kappe, og ta lærdom av det. Sjekke selgeren og produktet nøyere for noen avtale inngås.

Å varsle finn.no og alle de andre salgsstedene om ting vi tror er fake / stjålet / o.l. er sikkert en grei ting å gjøre..men "what's the point" ? Slike annonser vil dukke opp igjen og igjen og igjen...... Noen annonser blir fjernet, de fleste blir oversett. :evil:

Mitt beste råd er å forbigå slike annonser, omtaler og produkter m.m. i all stillhet !

Som jeg tidligere har skrevet, - nå er det sommer og tid for reiser,- dermed dukker det nok snart opp "mye rart" på finn.no og den andre salgsstedene....
Legger ved samme bilde som før :
fake_watches.jpg


FORTSATT GOD SOMMER ! :D
 
OSER AV bokstavene F-A-K-E! :D

Fatter ikke at finn tillater dette!
 
Alt ved annonsen skriker STAY AWAY. Bildekvaliteten, teksten, prisen og klokka selv.

Håper ingen lar seg lure. Det er nesten bedre om han hadde solgt den avertert som fake for et par hundrelapper.