Det vanskelige valget

Medlem
23. des. 2011
Innlegg
107
Hei alle sammen

Dette blir min første post her på forumet
har vært her inne en god stund som gjest registrerte meg først litt før jul

Alltid vært en stor fan av omega, men syntes det var litt i dyreste laget
så kjøpte meg en sort squale diver som lå for salg her på forumet flott klokke men,
det gjorde bare suget etter en omega enda større.
drømmeklokka er en sort PO eller speedmaster med safir.

Ligger en flott speedmaster til salgs her inne så la inn et bud ventet i spenning men kom ikke noe svar
så idag mistet jeg alle hemninger avlyste budet mitt og kjørte til tønsberg
der er det en autorisert omega forhandler og var egentlig klar for å kjøpe en PO ny hvis jeg fikk en god deal.

Men det var en skuffende tur de hadde ikke noe inne kun et par 300M og en hvit speedmaster med brede visere
fikk beskjed om at de ikke solgte noe særlig av omega, kanskje ikke så rart når man ikke har noe utvalg

så nå sitter jeg her og lurer hvor veien går videre ?
det beste er vel litt tålmodighet og et trygt brukt kjøp her inne
 
Velkommen til TS :)

Tålmodighet er nok nøkkelen, men ingen av oss her inne har funnet den :p

Speedmasteren (jeg antar at du prater om Frodo sin?) er nydelig! Jeg sitter her og sikler på den selv :)
 
Velkommen på sonen og som medOmegafan! Ta det med ro, det kommer gode tilbud brukt any time. Klokkene du nevner går jo rundt i fleng.
 
Velkommen på forumet.
Og som medOmegafan, som watchloveroslo skriver.

Om det er Frodos Speedmaster du har lagt inn bud på så kan manglende tilbakemelding bero på at han er på hyttetur i julen. Eller så har du skambydd så han er fornærmet:D
Det er i alle fall en flott klokke og prisen er det ikke mye å si på.
 
Enig, 9k for den er en fin deal. Frodo selger alltid til fair pris etter hva jeg har sett. En veldig fin start det!
 
Drister meg innpå; jeg har tre henvendelser på speedyen og alle tre er besvart pr pm og/eller sms, samme dag som de er mottatt.

Og ja, jeg er på hytta:)
 
akr har en sapphire sandwich til salgs. Kan være det er den det er snakk om.
 
her var det god respons:)
takker for alle svar

er nok jeg som uttrykker meg litt dårlig er snakk om den dobbelt sandwichen ja
 
her var det god respons:)
takker for alle svar

er nok jeg som uttrykker meg litt dårlig er snakk om den dobbelt sandwichen ja

Årsaken til at du ikke har fått svar kan nok være at selger er/var på vei tilbake fra sin juleferie fra utenlandsstudier;)
 
Jeg vet ikke hvor du bor, men regner jo med at det ikke er så langt unna Tønsberg. :D

Har lest og hørt mye pent om Saastad i Porsgrunn. Uten at jeg vet det vil jeg anta at de har et bedre utvalg av Omega enn den lokale urmakern i Tønsberg. Bare en snau time fra Tønsberg til Porsgrunn.
 
Bor i holmestrand tar bare 20 min til tønsberg:D

tanken på å kjøpe ny klokke var nok mere et akutt anfall fra min side
var nok like greit det ikke ble noen handel

men nå har ting løsnet litt venter på svar på en speedmaster
og fått tilbud om en rå seamaster 2254.50

så klokke blir det snart på armen:D
 
... Svarer like greit her som å starte ny tråd på gammelt tema ;)
Fått summet meg (og surfet meg lei) og endet opp med et vinnende bud på eBay på en Seamaster 600, 1960's manuell. Tørr ikke røpe mer før den er tryggt i hus og eventuellt fortollet.
Gleder meg til å unboxe.

Har bud ute på en Seiko med men ikke samme panikk å få den hjem så lenge det kommer enn med sjøhest gravert.