Det sure eplet. En horologists skriftetol....

Som jeg ser mange andre her, var jeg også ihugget motstander av Rolex, og det kostet meg under en kalori og dra merket ned i søla hvor jeg mente det hørte hjemme. Hadde også rimelig sterke meninger om de som fikk lettere forhøyet puls over krakelert skiver og andre defekter som dro prisene i været ...Og jaggu godt jeg liker epler.

Gått fra å synes spider dial var noe forba$%## tøys, til å synes at det er noe av det mest sjarmerende som finnes ...
Så fortsatt usikker på om det blir en ny sub eller en eldre slektning av denne, med nevnte "ødelagte" dialsom finner veien inn i samlingen som nestemann.

20130118_160857.jpg

Skal også nevnes at jeg etter sigende skal ha uttalt (for maaange år siden) at alt annet enn Casio var helt sjangseløst ...
ja ja. Også hatt et par hårsveiser og stil generelt på 80 og 90 tallet som jeg er rimelig glad for at jeg har lagt bak meg. Man blir jo tross alt "voksen" etterhvert:cool:

Gjenganger. Virker som om det kreves en viss modenhet for å like rollier. Begynte med omega selv men har nå landet trygt.:p

Redigert:
Rolex NEI.

3 år siden " Rolex skal jeg aldrig ha, noe så %#! kjedelig og latterlig oppskrytt"

2 år siden " Rolex, bare for 50 åringer nei takk! Heller en Breitling stor som et veggur"

1 år siden

Oppps!

2 mnd siden.

For meg er dette fasit på klokke.

• Liker
Reaksjoner: Kristian76
Rolex? Nei takk det sender ut feil signaler, blir litt klysete. Helgrønn Rolex?? Du kødder?

image_zpsa33fa20b.jpg

Panerai? Litt rare synes jeg og fryktelig store. Maks 44 mm i så fall. Plexi? Nei takk!

image_zpsc216d079.jpg