Det måtte jo bare bli...... en ......

Aiaiai, nå fikk jeg plutselig enormt lyst på en slik... Nydelig Tudor, Greg! Gratulerer! Nå må du bare kose deg med den på armen i sommer. :)
 
Der var det jo en proppfull unboxing-tråd jo! :D

Gratulerer så mye med Tudoren, Greg!
 
Ajajaj, her har det skjedd mye siden trebarnsfaren gikk og la seg... Takk for mange og utrolig hyggelige ord (ja, selv du entropy;) ). Hvis noen vurderer å handle denne, men kvier seg for om denne er en ceeper, så virker det som om second hand verdien er relativt god, skulle man tro... ;)

Hadde forresten flere samtaler per telefon med hr Lervik om denne, han syntes denne er meget vellykket (Som om vi ikke vet det!). Dog fortalte han meg om hypen med tudor heritage chrono modellen http://www.lervikur.no/nyheter/tudor-heritage-chrono/ - en reedition av monte carlo modellene, et ur som jeg virkelig kunne tenke meg originalen av! (Ofte priset til 70 laken og oppover).
Han sa at det tok helt av i starten, for så å dabbe helt av, noe jeg ikke forstår, klokken er jo ultrakul!

Jeg synes personlig at black bay er, om mulig, enda mer vellykket, dette IMHO. Om dette blir samme story, er ikke mulig å svare på selvfølgelig, men håper virkelig at den har kommet for å bli, og at den fyller samtlige klokkebokser til alle fans. Jeg koser meg i hvert fall. I dag skal jeg prøve den på menigmann ;) på jobb, så får vi se hva som blir sagt. Stilte den forresten nøyaktig etter storebror i går, ved ni tiden, nå, ni timer senere, går de nøyaktig helt likt. Nå skal det sies at jeg burde prøve et Qvarts ur i stedet, men jeg vet at storebror går innenfor COSC. Det lover godt
 
Grattis så mye, Greg!
Her gir du 'beater med noko attåt' ny mening. Et ur som absolutt fenger, og man kan møte sommeren med.
Virkelig kult og elegant på samme tid.

Enjoy!:D
 
Grattis, Greg! Klokken er meget fin! Tror jeg må ta meg en tur til Bjerke å ta en kikk.
 
Gratulerer Greg, denne er veldig flott. Jeg har stor sans for nylonremmen, hva kan du si om kvaliteten på den? Veldig kjekt at Tudor har en sterk kolleksjon. Selv er jeg veldig spent på å se Pellagos. Må si jeg har mer godfølelse nesten for Tudor enn Rolex.. Er det galt av meg:confused::confused:
 
Mange takk, igjen. Er bare så fornøyd her jeg sitter, med klokken på venstrearmen. Det er ikke unatulig å la seg fascinere av tudor, de har gjort alt riktig IMO.
 
Grattis! Liker denne godt på bilder, gleder meg til å prøve den live!
 
Hvordan synes du kvaliteten på nylonremmen er på denne?

Jeg har ikke noe godt sammenligningsgrunnlag egentlig. Det jeg kan si er at den er helt custum for uret, da springbars er sydd inn i remmen, så det vil være vanskelig å bruke den på en annen klokke, men mindre høyden på uret er tilnærmet lik. Jeg har aldri målt omkrets rundt handa, men tror jeg er ganske gjennomsnittlig. Det jeg kan si er at remmen er utformet som en natorem, med disse to metalldingsene på "klokken 12- siden" av uret (beklager, mangler begrepene, men du forstår vel forhåpentligvis hva jeg mener) er til stede. Jeg må si at når jeg tok på remmen så er den så kort at den bare går gjennom den ene metalldingsen, men er for kort til å gå gjennom den andre. På standard natorem så er jo lengden såpass at man kan gå gjennom begge hempene, og så tilbake igjen. Rent estetisk er den "fin". Ingen ubehag å ha på handa i det hele tatt. Jeg vil kalle den for en vanlig rem, med elementer av nato... Helt klart at jeg kommer til å bruke den, men jeg ser meg nødt til å bestille den vintage remmen i skinn som uret også kan bestilles med.
 
Veldig kul klokke, Greg! Fulgte det med verktøy for rembytte forresten?

Og, ja.. Gratulerer med nytt :D