Det måtte jo bare bli...... en ......

Nydelig! Tydelig at du og jeg har lignende smak i klokker! Er det samme fancy-låsen som på Pelagos?

Takk for hyggelige tilbakemeldinger. Vanskelig å ikke like denne synes jeg, selv om den fikk litt pepper her aller første gangen den ble presentert - pre bazel, så vidt jeg husker.

Nydelig! Tydelig at du og jeg har lignende smak i klokker! Er det samme fancy-låsen som på Pelagos?

Den er nok ikke så fancy, en litt egen variant av gamle rolex lenken, skal prøve å ta bilder etterhvert, men det blir nok ikke i dag. Pakking til pinsen i kveld. Denne og gull skal med, den siste mest for å terge et bestemt familiemedlem :twisted:

Liker så jævlig godt når det unboxses en klokke som taler til meg fra første bilde;)....Klarer ikke og sette fingeren på hva det var som trigget med denne,men retro designet(i mine øyne),fargene og ikke minst krona hadde innstilt en Mhz som jeg straks forsto.

Grattis med en topp klokke.

Mvh
Timebandit;)

Gratulerer!
Artig sak det der, glad du likte den når du fikk den! :p

Er litt usikker selv etter å kun ha sett den på bilder må jeg innrømme. Men jeg dømmer ikke før jeg får sett den! :p

Grattis greg, en "vintage" tudor måtte jo inn siden du kvittet deg med den forrige.
En lekker sak som jeg gleder meg til å prøve på hånden.

Fankern, Greg, nå skaffet du meg enda en på må-ha-listen :twisted::mrgreen:

Love it, selvsagt, ultimat beater, grattis :D

Supert ur, urkjedelig unboxing utført av en artig fyr.

Men si meg, hvem bokset du ut denne for igjen?

Gratulerer naturligvis i fleng!

"Er på speedy om dagen" du liksom. Hmpf.

Grattis med kul og retro sak, denne har alt som skal til for å bli en hit! Jeg er en sucker for rødt i tillegg :D