Det måtte jo bare bli...... en ......

Greg

Støttemedlem
Medlem
21. feb. 2008
Innlegg
5.101
Sted
Bærum
Ja ja, godfolk. Vakker aften, ungene sover (tydeligvis ikke en eller annen nyfødt i nabolaget:confused:) og sola SKINNER.

Endelig fått litt tid til å åpne esken som ble overlevert meg på jobb i dag. Det begynner å bli en klisje (eller?) men jeg må virkelig få berømme innsatsen til selveste Lervik som yter en service som bare kan bety en ting... (jeg smiler, mens lommeboken gråter ;) )...

Jeg satte meg på venteliste et kvarter etter at bomben brast i basel. I går kom den. Med fly fra Sveits til Oslo. Så til Haugesund. Så tilbake til Oslo. Nå er den her.

Kategori? tja, jeg synes beater med noget attåt er dekkende, for helt ærlig, dette uret må brukes. Jeg synes også at historien vi to skal ha sammen har en så fabelaktig start, at jeg vanskelig kan tenke meg at dette skal ut med det første. I morgen? Bestille en skinnrem!

Så folkens, klare? Noen av dere har kanskje gjettet det. Noen av dere vet det. Her kommer`n.



"åj, en eske... hva skjuler seg der".....

P5242020.jpg





















Neida, jeg skal ikke gå den veien...
P5242022.jpg



Den sorte bukt......

P5242024.jpg

P5242025.jpg

P5242037.jpg


Temmelig mye lenke her, synes jeg
P5242027.jpg



Men det fulgte jo med en rem også, temmelig custum om jeg må si, med egne pins, en slags nato, men temmelig kort
P5242034.jpg


P5242033.jpg


Må bare ha et sammenligningsbilde, den skal være 42mm, men ser nesten mindre ut en en viss annen 40 mm..................

P5242035.jpg



Kvalitetsfølelsen er absolutt til stede, skrekken for de første hairlines likeså... Nå hopper jeg i det, ut på tur i nabolaget for å invitere naboene til en fest... Ikke i kveld altså, selv om dette burde feires.

Jeg er glad!

God kveld og takk for titten :)
 
Gratulerer så mye med tøff Tudor!:) Denne må jeg kikke nærmere på hos Lervik ved neste besøk:)
 
Gratulerer med utrolig tøff Tudor, gleder meg til å få sett denne live en dag :)
 
Ah, den er så stilig. Kunne tenke meg å selge min Tudor, og gå for denne. Liker retro looken sort bukt!
 
Gratulerer med utrolig flott Tudor...

Samlingen din begynner og ta form :D :D :D

Akuratt 1000.............. :D
 
Nydelig! Tydelig at du og jeg har lignende smak i klokker! Er det samme fancy-låsen som på Pelagos?
 
Takk for hyggelige tilbakemeldinger. Vanskelig å ikke like denne synes jeg, selv om den fikk litt pepper her aller første gangen den ble presentert - pre bazel, så vidt jeg husker.


Nydelig! Tydelig at du og jeg har lignende smak i klokker! Er det samme fancy-låsen som på Pelagos?

Den er nok ikke så fancy, en litt egen variant av gamle rolex lenken, skal prøve å ta bilder etterhvert, men det blir nok ikke i dag. Pakking til pinsen i kveld. Denne og gull skal med, den siste mest for å terge et bestemt familiemedlem :twisted:
 
Liker så jævlig godt når det unboxses en klokke som taler til meg fra første bilde;)....Klarer ikke og sette fingeren på hva det var som trigget med denne,men retro designet(i mine øyne),fargene og ikke minst krona hadde innstilt en Mhz som jeg straks forsto.

Grattis med en topp klokke.

Mvh
Timebandit;)