Det kom en pakke i kveld

Var det en Navy Seal som kom og leverte den på døren?
Stillig klokke ihvertfall, gratulerer!

Blir det postet et lume bilde og?! Det vil ihvertfall jeg se.. :)

Latterlig fett ur!

Hvordan føles lenken / ser ut i virkeligheten? Må innrømme at jeg aldri har blitt helt komfortabel med hvordan de ser ut på bildene. :p

Jeg hadde jo lest mye om at lenken skulle være meget komfortabel. Den er laget av stål og kledd i hardgummi. Og må si at den skuffer ikke.
Er også 2 mikrojusteringer som ligner på easylinken til Rolex.

Gratulerer med kongediver.
Står litt i samme posisjon som deg når det gjelder valgets kvaler, men har ikke fått testet alarm versjonen in vivo ennå.
Hadde håpet at kronenes plassering på alarm versjonen ville få den til å virke mindre, ikke større på armen.

Jeg hadde jo lest mye om at lenken skulle være meget komfortabel. Den er laget av stål og kledd i hardgummi. Og må si at den skuffer ikke.
Er også 2 mikrojusteringer som ligner på easylinken til Rolex.

Så overflaten er litt hardere enn f.eks en gummirem?
Artig måte å gjøre på, uansett! :)

Og selvom jeg ikke blir helt komfortabel med hvordan den ser ut ser den jo latterlig fet ut! :mrgreen:

Var på tide en av disse fant veien til forumet :) har siklet mye på de modellene på TZ. Gratulerer så mye med en utrolig kul klokke!

Ser meg nødt til å logge meg på en skitdårlig satelitt-tilkobling for å føye meg i rekken av gratulanter.:D

Den var überfet.
Bare den er jo god nok grunn til å ta en ny GTG i Stavanger snart.:mrgreen:

Om noen skulle være interessert så ligger det en alarm versjon til salgs på vintageure.dk