Det er fredag! WAYWT?

Isomaka, hvor har du kjøpt reima di? Kul!

Trenger fler nato reimer :)

dsnato.jpg
 
Bullit skrev:
Hvilken type reim er det? Lignet litt på Zulu?

Nei, det er nok en helt vanlig "one-piece" flettet nylonrem - av typen som fås kjøpt overalt og som de fleste pensjonister bruker...
 
Visst er det fredag! Panerai på armen idag, skifter til noe tynnere når jeg skal på med dress i kveld. God helg!

Klokkebilder286.jpg


Klokkebilder295.jpg


Klokkebilder294.jpg
 
87`en med ny grom rem.
HAGWE!! 8)
PS. En liten takk til DJM :)
[attachment=2:2ywvqkp2]DSC02612.JPG[/attachment:2ywvqkp2]
[attachment=1:2ywvqkp2]DSC02610.JPG[/attachment:2ywvqkp2]
[attachment=0:2ywvqkp2]DSC02611.JPG[/attachment:2ywvqkp2]
 
Så var den denne dagen igjen da :)

PO på fra i går, i kveld skifter jeg til Daytona i anledning familiebesøk fra utlandet 8) :D

Klokkebilder219.jpg


Daytona038.jpg
 
Jada, det er fredag og straks helg!

I dag er det en Monsterdag.
12062009079.jpg

Bildet suger, men det er mobil, og det er dagens (noe jeg synes er et poeng....)

God helg alle sammen, jeg kommer forhåpentligvis med en nyanskaffelsespost over helga!
 
wharfinger skrev:
@Juice: Fantastisk Reverso, vil tro det er relativt sjelden du møter en med samme klokke?

Hehe, stemmer nok det. Kommer til å skrive en liten post om den senere, men kan si så mye som at det ble laget 30 stk. av disse og at ingen av dem ble solgt gjennom komersielle kanaler grunnet restriksjoner fra Warner Bros. Klokkene ble derfor auksjonert bort til veldedighet, gitt bort til prominente personer eller rett og slett beholdt av JLC til en senere anledning. Min klokke er forøvrig å beskue å siste utgave av WatchTime under portrettintervjuet av Joe Pantoliano :)