Det er fredag! WAYWT?

Anders

Støttemedlem
Medlem
18. jan. 2008
Innlegg
4.410
Heuer Autavia her :D Hvit skive i anledning nysnøen ...

Klokkebilder151.jpg

Klokkebilder147.jpg

Klokkebilder141.jpg
 
Russer her - Sturmanskie 212 10M. Juri Gagarin replica.
Med hvit tallskive - og til helvete med nysnøen.......

Gringo.

ShturmanskieGagarin1.jpg
 
JonasV skrev:
Den Breitlingen har jeg aldri sett før.. Fortell! :)

Breitling Premier ble laget i 1998/99. På 90 tallet hadde Breitling en serie med retromodeller basert på klassiske Breitling modeller. Den orginale Breitling Premier ble laget på slutten av 30 tallet og var verdens første vanntette chronograph. Retromodellen er basert på den minste Navitimer urkassen på 37 mm og urverket er Kelek calibre 10000 laget spesielt for Breitling med tre timers chronograph. Litt liten etter dagens standard, men 37 mm passer godt for en klassisk modell.

Jeg kjøpte Breitlingen for ni år siden hos Bjerke i Prinsensgt, den kostet mye mer en jeg egentlig hadde råd til, men ble tilbudt en hyggelig pris som jeg ikke kunne si nei til. Dette skal være den eneste solgt over disk i Norge.

bp5.jpg

bp12.jpg
 
Nydelige klokker :D Sitter her klokkeløs etter et par uker med intensive salgsrunder. Nå er det nye innkjøp som gjenstår :D Så om noen har noen Rolex klokker som skal selges, ta kontakt :)
 
WOW!!!!! ser at bildet ble litt i største laget beklager dette..... Moderator må gjerne ta det vekk eller forminske det