Det er en flott fredag, "what are wearing"pågodt norsk;-)

Medlem
24. april 2008
Innlegg
515
Sted
Trondheim
Jeg fikk noe cape cod rense servietter i posten igår så nå er min
(desverre)eneste Rolex blank og fin:
dd90831d.jpg

e838a654.jpg


Ønsker god weekend!!!!
Vh
J.Cat
 
wharfinger skrev:
Sinn på Maratac Zulu i varmen.
Hei Rune,

For en kul Sinn! er det den nye modellen?(757...?)
Syns det er en fin tykkelse på denne modellen Sinn:)
Hvis man leser anmeldelser er det bare godord om merket.

Vh
J.Cat
 
J.CAT skrev:
wharfinger skrev:
Sinn på Maratac Zulu i varmen.
Hei Rune,

For en kul Sinn! er det den nye modellen?(757...?)
Syns det er en fin tykkelse på denne modellen Sinn:)
Hvis man leser anmeldelser er det bare godord om merket.

Vh
J.Cat

Takk for det. Dette er den gamle modellen 756, men den er fortsatt i produksjon. Den nye modellen, 757, har en vridbar dykkerring og er dermed litt større, 43mm mot 40mm på min 756. Her er 757 fra hjemmesiden til Sinn:
http://www.sinn.de/onlineshopPRO/TEMPLATE/index-ka.php?id=757.010

Mange mener at 756 er for tykk iforhold til diameteren og liker derfor 757 bedre. Personlig synes jeg 757 med dykkerring blir litt for masete og for mye toolwatch.

Rune
 
Omega Seamaster :D (Hadde jeg fått bestilt Nato-remmene mine hadde det nok blitt Tudor dog ... )

Klokkebilder006-1.jpg
 
wharfinger skrev:
Mange mener at 756 er for tykk iforhold til diameteren og liker derfor 757 bedre. Personlig synes jeg 757 med dykkerring blir litt for masete og for mye toolwatch.

756en , helt klart! Et flott ur, kunne godt tenkt meg det selv. Men det blir nok en 3717 som Brio før den tid :)

God helg, folkens!
 
GordonGekko skrev:
Mitt første innlegg:)
Fint med flere medlemmer på forumet. Flott Aquatimer, et av de mest elegante dykkerurene som finnes. I det hele tatt er det svært mange interessante klokker i denne tråden.

Mvh
Rune
 
Selv om det har blitt lørdag må jeg bare. Jeg rett og slett digger min "blue la bomba"
 
wharfinger skrev:
Sinn på Maratac Zulu i varmen.

756_hp_800.jpg


God helg!
Rune

Utrolig stillig! Har ikke sett mange Sinn her. Din Sinn er Sinnsykt stillig, spes. med fysikk-kladden din i bakgrunn... Termisk fysikk? 8) :mrgreen: :D


My friday watch: The LV!


Fortsatt fin helg.
 
Anders skrev:
wharfinger skrev:
Mange mener at 756 er for tykk iforhold til diameteren og liker derfor 757 bedre. Personlig synes jeg 757 med dykkerring blir litt for masete og for mye toolwatch.

756en , helt klart! Et flott ur, kunne godt tenkt meg det selv. Men det blir nok en 3717 som Brio før den tid :)

God helg, folkens!

Skjønner deg godt Anders. IWC'en til Brio er i en klasse for seg selv når det gjelder pilotchrono. Dessverre også i en for høy prisklasse for meg :?


time skrev:
Utrolig stillig! Har ikke sett mange Sinn her. Din Sinn er Sinnsykt stillig, spes. med fysikk-kladden din i bakgrunn... Termisk fysikk? 8) :mrgreen: :D


My friday watch: The LV!


Fortsatt fin helg.

Takk for hyggelig kommentar. Termisk fysikk stemmer bra, varmekapasiteter og forbrenningsvarme. Har en jobb hvor jeg stadig må fram med blyant og kalkulator. Flott "Lunette Verde" du har.

Rune
 
wharfinger skrev:
Anders skrev:
wharfinger skrev:
Mange mener at 756 er for tykk iforhold til diameteren og liker derfor 757 bedre. Personlig synes jeg 757 med dykkerring blir litt for masete og for mye toolwatch.

756en , helt klart! Et flott ur, kunne godt tenkt meg det selv. Men det blir nok en 3717 som Brio før den tid :)

God helg, folkens!

Skjønner deg godt Anders. IWC'en til Brio er i en klasse for seg selv når det gjelder pilotchrono. Dessverre også i en for høy prisklasse for meg :?


time skrev:
Utrolig stillig! Har ikke sett mange Sinn her. Din Sinn er Sinnsykt stillig, spes. med fysikk-kladden din i bakgrunn... Termisk fysikk? 8) :mrgreen: :D


My friday watch: The LV!


Fortsatt fin helg.

Takk for hyggelig kommentar. Termisk fysikk stemmer bra, varmekapasiteter og forbrenningsvarme. Har en jobb hvor jeg stadig må fram med blyant og kalkulator. Flott "Lunette Verde" du har.

Rune



Takk. Din Sinn er stillig. Hvor får man kjøpt Sinn i Norge? Kjøpt din i Norge?