Denne er det ikke mange som liker, men det *^`¤? jeg i :-)

Medlem
20. juli 2012
Innlegg
90
Sted
Vassenden, Jølster
Har alltid vært fasinert av denne, og har vært på nippe til å kjøpe en for flere år tilbake. Når nå sjansen dukket opp igjen, så ga jeg bang i alle de dårlige skussmålene som kommer fra medlemmer her på sonen og kjørte på. Angrer ikke litt engang. Har fått mye bra tilbakemeldinger fra folk jeg ikke trodde brydde seg om klokker, og folk som jeg vet bryr seg om klokker (kanskje bare folk er snille med meg...:)) Både min samboer og til og med min mor synes denne var rå. Jeg selv faller for litt kraftige klokker, men det skal ikke være bling, og for mye greier på skivene. Enkelt og greit er ofte det fineste. Samtidig synes jeg mye av det tradisjonelle noen ganger blir litt for kjedelig.

Hentet denne for stund siden i Oslo. Derfor ingen utpakking (da den aldri var innpakket) og annen "luring". Var lenge i tvil om jeg skulle legge den ut på sonen, da de fleste her tydeligvis ikke liker denne, men nå slepper jeg fanden ut av skapet.

Noen bilder er lånt fra selger, noen er fra en shitty HTC, og noen med et gammelt digitalkamera, så ta det for det det er.

Det er en Corum
IMAG0695.jpg


...og det er en Bubble. 2003 modell med hvit skive.
DSC_6937.jpg


IMAG0701.jpg


DSC_6941.jpg


Sitter som et skudd på hånden, og er veldig behagelig på mine forholdsvis store armer.
IMAG0692.jpg


IMAG0723.jpg


IMG_1729.jpg


Kraftig Lume
IMG_1730.jpg


IMG_1731.jpg


Takk for titten :)
 
Man skal handle klokker med hjertet, og det er jo din arm den skal sitte på! Må innrømme at jeg holdt på å ta den der selv, mest for å provosere litt i omgangskretsen:D

Gratulerer!
 
Grattis!:D
Jeg synes disse er litt kule.
Glad for andre gutser til med noe litt utenom det vanlige.;)