Den ultimate tool watch.

"...with a shock resistant saphire crystal..." Hohoho...
Scratch resistant yeah...Not shock...

Grei idé. Uten klokken...

Men uten den "Swiss made" på tallskiven er det ingen "...optional swiss made time-piece..."
Da blir det bare kinesisk klokke med kanskje en sveitsiske kvarts urverk :rolleyes:

Skikkelig "in your FACE!" bracelet med et simpelt quartzverk på. Ikke pent...

Handy? Tja...

Synes nesten den er litt stilig som armbånd, uten klokke. Ser dog ikke helt poenget med å ha en slik, fremfor å bare ha en multitool i lommen eller i beltet. Hvis en faktisk har bruk for slike verktøy i tide og utide, så har en vel med seg en multitool uansett, og har dermed ikke behov for et slikt armbånd.

Morsom dings, men ville aldri i verden blitt brukt hadde jeg hatt en. Typisk farsdagsdings spør du meg - virker kul og brukbar, men så blir den bare liggende i en skuff...

Det ene klippet ser det nesten ut til at det er en kar som er på en flyplass. Jeg er vel heller usikker på om den faller i god smak der av alle steder.

Edit: Ja, han er definitivt på en flyplass. Får ikke sett den med lyd akkurat nå, men tviler på at han slipper gjennom kontrollen med den?

Redigert:
Det ene klippet ser det nesten ut til at det er en kar som er på en flyplass. Jeg er vel heller usikker på om den faller i god smak der av alle steder.

Edit: Ja, han er definitivt på en flyplass. Får ikke sett den med lyd akkurat nå, men tviler på at han slipper gjennom kontrollen med den?

Nå så jeg den i går kveld, men om hukommelsen ikke svikter meg helt så skryter de av at man nå kan ha med seg leatherman der man før ikke kunne drømme om det; en flyplass.. Jeg ser det kan argumenteres både for og i mot, men jeg er kanskje noe skeptisk ja. Man får jo diverse snodige smykker gjennom kontrollen, men man kan ikke akkurat feste en lenke i en glock, feste rundt halsen og kalle det for et halskjede. Så spørs om ikke man må pent se seg nødt til å pakke ned denne tingesten i kofferten gitt.

Universalverktøy er i utgangspunktet et dårlig alternativ. Dette er helt ubrukelig, men den gjør seg sikkert bra til dagens lumbersexuals med latteskum i skjegget.

Huff.
Denne dukka opp i newsfeeden på Facebook idag.
Lo av bilda, etter å ha sett filmen så... TjaJa, latterlig konsept!