Den stygge andungen

Medlem
3. april 2014
Innlegg
1.248
Sted
Viken
For noen år siden kjøpte en bekjent av meg en klokke som jeg syntes var skrekkelig stygg. Kunne ikke fatte hva han så i den. Men noen vokser seg penere med alderen - evt med interessen hos den som ser. For noen måneder siden begynte jeg å få opp øynene for denne litt spesielle klokken, og fasinasjonen har ikke sluppet taket. Også godt hjulpet av en av sonens beste klokkefotografer. I dag kom den på døren...
IMG_6817.JPG
IMG_6818.JPG
IMG_6819.JPG

Sonens mest oppvakte asylanter vil muligens kjenne igjen klokken på tilbehøret ;)
IMG_6820.JPG
IMG_6821.JPG


Milgauss med blå skive, grønt glass og oransje detaljer. En klokke jeg syntes var kjempestygg for noen år siden, men som har vokst seg pen - i mine øyne. Nå digger jeg fargene, sammen med en IMO perfekt kasseutforming med slanke lugs, fin størrelse på kronen, PCL-lenke, "mangel" på dato, og den blå lumen :) Skiven skifter farge etter lysforholdene fra sjøgrønn til dyp blå. Dette må vel være blandt Rolex's mest "vågale" modeller i dagens sortiment, samtidig som den har røtter langt tilbake i tid. Digger den :)

Nå sliter jeg litt med å følge opp forrige eiers fantastiske bilder av denne sjønnheten, men jeg får prøve meg.
IMG_6828.JPG
IMG_6829.JPG

IMG_6830.JPG
IMG_6832.JPG
IMG_6834.JPG
IMG_6836.JPG
 
Gratulerer med feiende flott ur. Er i samme bås som deg, synes denne var fryktelig for noen år siden men nå ser den helt magisk ut;)
 
Skjønner ikke at noen kan synes denne er stygg.;)
Dette er jo noe av det lekreste man kan kle håndleddet med blant alle sportsurene der ute.:)
 
Stort grattis :) Safir glaset och den udda sekundvisaren är en fantastisk kombination med dom polerade ytorna!!!