Bare slått av Corrywreckan og Alligator. Ardbeg er fantastisk!Uigeadail er nydelig
Bare slått av Corrywreckan og Alligator. Ardbeg er fantastisk!Uigeadail er nydelig
Hva med denne? Er denne verdt å åpne tro?
Vis vedlegg 315561
Kjør på, den er helt fantastisk. Har drukket noen glass av den der. Første gang på Oslo Whiskyfestival i 2006.Hva med denne? Er denne verdt å åpne tro?
Vis vedlegg 315561
Var hekta på whisky en periode, helt til jeg prøvde en ArdbergHva med denne? Er denne verdt å åpne tro?
Vis vedlegg 315561
Var hekta på whisky en periode, helt til jeg prøvde en ArdbergDet var uansett en interessant opplevelse av røyk, salt, tang og tare
Nå går det mest i akevitt og gin fra Aurora Spirit Distillery.
Noen som har en rund kompleks whisky anbefaling, kanskje med et lite hint av røyksmak - som kan lokke meg tilbake til whisky igjen![]()
Mama mia.
Ikke en whisky for vanlige dødelige.
Gi oss gjerne noen smaksnotater.![]()
Nå vet ikke jeg hva Lord of the Isles går for, men om du fikk den i gave, hadde jeg nytt den for alt det er verdt, fremfor å selge den. Whisky er best i et glassTror heller du får auksjonsresultatet enn smaksnotatene
Fikk denne nylig til en rund dag av en kompis som kjøpte den på polet for 15-20 år siden for 1500.
Vis vedlegg 315762
8 år siden denne ble med hjem fra tax-free. På tide å åpne litt av det man har samlet seg opp.
Jeg likte den godt, veldig rund og fin i kjent Bowmore-stil, men også det herlige røykpreget som en Islay-whisky skal ha. Litt mer subtilt kanskje.Hva syns du om den, @Preacher?
Jeg likte den godt, veldig rund og fin i kjent Bowmore-stil, men også det herlige røykpreget som en Islay-whisky skal ha. Litt mer subtilt kanskje.