Den store sykkeltråden

Denne har jeg bygget selv. Du kan kjøpe ramme og gaffel inkl kranklager om du vil. Jeg er på jakt etter noe mer fargerikt tror jeg. Da trenger du bare hjul med fixed hubs og cog som du kan kjøpe ferdig. Og kjede og krank og pedaler. Så setter du på et stem og styre og sete, så er du i mål:)

Send pm om du er gira:)

Utrolig kul! Jobber som ekstrahjelp bare for moro i en sykkelbutikk til tider, hadde vært tøft å lufte tanken om å kanskje ta inn noe lignende en gang! Takk for tilbudet, står over i denne omgang, men mulig du hører fra meg ved en senere anledning :)

Fant forresten denne siden her, hvor du kan lage din egen custom sykkel, det jeg stusser litt over her er at den har bremser, den er vel kanskje ikke fullverdig fixed da? Muligens bare en vanlig singlespeed. Kult konsept uansett.
Republic Bike | Build custom Aristotle fixed gear bike | built by us and you

Takk!

Ang linken, jeg tror du får mer sykkel for mindre penger om du bestiller deler fra ebay selv og får hjelp på ekstrajobben til bygging:) les rundt på nett og hør på feks Fixie.no

Send pm når du er gira på å sykle:)

Utrolig kul! Jobber som ekstrahjelp bare for moro i en sykkelbutikk til tider, hadde vært tøft å lufte tanken om å kanskje ta inn noe lignende en gang! Takk for tilbudet, står over i denne omgang, men mulig du hører fra meg ved en senere anledning :)

Fant forresten denne siden her, hvor du kan lage din egen custom sykkel, det jeg stusser litt over her er at den har bremser, den er vel kanskje ikke fullverdig fixed da? Muligens bare en vanlig singlespeed. Kult konsept uansett.
Republic Bike | Build custom Aristotle fixed gear bike | built by us and you

Ja, den er nok SS! Jeg sykler med forbrems, 10 år med skateboard har gjort sitt på knær gitt. så pedal paecing .

Entropy nice! Her er ett bilde av min daily beater, har to prosjekter gående i boden om dagen- den en ene en bulid på en DBS proffesionale, tenkte og beholde den helt børsta, s¨det blir en god værs sykkel!
IMAG0662.jpg

Aner ikke Hvaslags dekk og sånn du er på jakt etter, men vittoria randonneur funker bra på asfalt og tåler juling.

etter hva jeg kan se så finnes dem bare i 700, det passer dårlig på min 29'r men er slike type dekk jeg vill ha ja! :)

Bransjen kalte det 29" dekk fordi det hørtes bedre ut enn 28".

28" felger og dekk er jo allerede standaren på bysykler, og har vært det siden tidenes morgen.

Så det er samme dimensjon.

Ikke sant, da er jo muligheten større, så da kan man jo velge å vrake i 700 segmentet da :D

Wristshotene har fått litt rare fokus i det siste...:)

Skiftet styre og stem til en mer ryggvennlig konfigurasjon, og ser fram til ytterligere modding utover vinteren.

_MG_0254.jpg

Godt! Hadde tenkt å kommentere på det aaaaltfor smale styret ditt, husker ikke om jeg gjorde det. En ny verden åpenbarer seg.