Den store Rolex Explorer-tråden

Siden du ser etter 36mm, så kan en 116000 være et alternativ. Du får ikke triangel på urskiven, men du får krone. Då får ikke helfarget sort urskive, men du får sunburst skive. Du får ikke mercedesvisere, men du får nye DJ-visere. Du kan sette på 114270-visere hvis du vil fordi de passer. Du får ikke solide 3-6-9 i metall uten lume på urskiven, men 3-6-9 med lume.

11379046_1094430780573143_1861915015_n.jpg

Takk for tipset. Men, jeg liker de tingene ved Explorer som denne ikke har. Har hatt en WTB for en tid tilbake uten henvendelser så derfor antar jeg at jeg må søke litt bredere.

Siden du ser etter 36mm, så kan en 116000 være et alternativ. Du får ikke triangel på urskiven, men du får krone. Då får ikke helfarget sort urskive, men du får sunburst skive. Du får ikke mercedesvisere, men du får nye DJ-visere. Du kan sette på 114270-visere hvis du vil fordi de passer. Du får ikke solide 3-6-9 i metall uten lume på urskiven, men 3-6-9 med lume.

11379046_1094430780573143_1861915015_n.jpg
Jeg har selv en 116000 @Loevhagen og jeg mener dette må være Rolex sin mest undervurderte klokke!
Just my two cents! Ps nydelig utgave av arten! :)

Redigert:
Takk for tipset. Men, jeg liker de tingene ved Explorer som denne ikke har. Har hatt en WTB for en tid tilbake uten henvendelser så derfor antar jeg at jeg må søke litt bredere.

Skjønner. Jeg tenkte det samme - og endte opp med å transformere en 116000 til en 114270.

• Liker
Reaksjoner: Raymond75
Tror ikke det er veien å gå, WTB på vintage Rolex på TS genererer ikke mange tilbakemeldinger. Lykke til.
Tom
Man trenger ikke mer enn én positiv henvendelse - og et forsøk er uendelig mer enn ikke noe forsøk - så om det ikke er veien å gå, så er det ikke noe å tape på å forsøke.

Man trenger ikke mer enn én positiv henvendelse - og et forsøk er uendelig mer enn ikke noe forsøk - så om det ikke er veien å gå, så er det ikke noe å tape på å forsøke.

Nå som det går så dårlig i Stavanger så må det jo dukke opp noe mer i bruktmarkedet etterhvert. Jeg vil jo helst kjøpe innad i Norge, men er har også peilet ut noen kredible utenlandske bruktpushere.