Den store fotballtråden!

1395506986735.jpg

At ungutta til Godset hentet tre pinner i Kristiansand i går var herlig. Blitt så ille i Drammen, at FAU på hver skole har sett opp vakter for å stoppe Godsetspeidere fra å hente ungene til spill på Gamle Gress.

Endelig er ventetiden over.

[video=youtube_share;ih2y4vlAViU]http://youtu.be/ih2y4vlAViU[/video]

Redigert:
Nå er helgene endelig noe å virkelig se frem til igjen. Årets første tur er allerede bestilt også.

Up the arse!

Endelig er Premier League tilbake på skjermen! Hva tror sonens medlemmer om årets topp 5?
Mine tips er:
1. Chelsea – José Mourinho har handlet klokt. Har en liten tro på at Diego Costa blit litt flopp, men Fabregas er garantert suksess. Stallen virker bunnsolid, og har en god bredde.
2. Manchester City – Vanskelig å vinne to år på rad, hvertfall med tanke på hvor gjevnt det er i Premier League. Stor bredde i stallen, men tror ikke at det er nok til å ta tittelen for andre år på rad.
3. Manchester United – Tror at 3-5plassen kommer til å bli utrolig gjevnt, men Luis van Gaal er rett mann til å reise United etter en regelrett voldtekt av David Moyes. 3-5-2 systemet passer troppen, men trenger en midtbanespiller og en stopper til føre vinduet stenger. Om det blir Vidal og Hummels er 3.plassen mer sikker. Og skulle mot all formodning Di Maria droppe PSG og ta turen til drømmenes teater kan dem kanskje være med i toppen.
4. Arsenal – Laget virker solid, men mangler det lille ekstra. Tror dem er avhengige av at Özil og Giroud holder seg skadefrie.
5. Liverpool – Klarer ikke å holde den enorme formen fra sist sesong. Tapet av Suarez vil merkes, hvilken klubb ville ikke det? Rickie Lambert har ikke kvalitetene som skal til, og passer ikke inn i Rodgers spillestil. Sturridge må innfri og holdes skadefri. Tror ikke troppen er bred nok til å sjonglere ligaen med champions league, dermed utenfor topp 4.

I år. I år er det Arsenal sin tur! Sann mine ord... :mrgreen:

Satser friskt på å forbedre fjorårets plassering i fantasy. Forresten, hva med en liten premiepott i Tidssonens fantasy-liga? God flaske rødt til vinneren?

Jeg gadd ikke fornye tidssonens fantasy-serie fordi det bare var to spillere i fjor. (Husker ikke om jeg vant, men godt fornøyd om det ble andreplass!). Hvis noen oppretter en er jeg gjerne med.

Liga er opprettet @Alinoe, se forrige side i tråden.

Beklager å ødelegge spenningen, men her er fasit:

1. Chelsea
2. Arsenal
3. Man City
4. Uvesentlig

Redigert av en moderator:
Noen som vet om en "normal" kanal som sender Barcelona vs. Leon i kveld? Eller spansk fotball generelt?

Jeg håper vi vinner, men da må vi få inn noen forsterkere i forsvar og en ballvinner og stabil pasningsfot på midten.

Jeg skal være fornøyd om vi klarer 4. Plassen.

1. Chelsea
2. Manchester City
3. Manchester United (mitt lag)
4. Arsenal