- Medlem
- 19. okt. 2011
Etter 6 minutter (!) Fergie time går BD videre. Var best i de 70 minuttene jeg så av kampen, men det ble jo spennende
så lenge de brente 4 90%-sjanser. Synes BD imponerte kraftig i begge kampene. Selv om det er kjedelig med to lag fra samme land i CL, så kan BD-BM bli spennende. Keeperen virker meget solid, forsvaret (særlig Subotic) virker bra. Güldogan så bra ut idag, og Reus var vel deres beste spiller ...
Hehe, enig. MEN jeg synes Mats Hummels imponerte mest i forsvaret igjen. Fy for en spiller, han markerte og nøytraliserte så utrolig mange farlige situasjoner i de første 50 minuttene når Real Madrid stormet på for fullt. Imponerende hvordan han klarer å holde hodet kaldt selv under slikt press. Joda, han hadde en tabbe som førte til det ene bortemålet til Real Madrid forrige uke, men så spilte han en helt enorm andre omgang etterpå. Man of the match i kveld etter min mening.
Tror forresten det er få lag som ville klart å holde nullen mot Real Madrid i kveldens første omgang, for et utrolig press de skapte. Selv om Dortmund tapte, så spilte de en enormt bra kamp de kan være stolte av, og går fortjent videre.
Liker Dortmund godt jeg, skikkelig sjarmerende og sympatisk lag. Håper de vinner finalen, ved mindre den blir mot Barca om de skulle klare tidenes snuoperasjon i morgen!
Redigert: