Den store Casio-tråden

Den har jo ikke multi-band, så da spiller ikke avstand til senderen i Fort Collins noen rolle.:)
Men jeg ser at DST kan settes On/off for den enkelte Home City - vil tro at det er der feilen ligger.
Vis vedlegg 215194
Se der, ja. Da var det brukerfeil som lå bak, burde kanskje lest bruksanvisningen bedre:)Fikk justert den nå. Takk for hjelpen!

Nye MT-G i stål, 1000 $.
G-Shock-MTG-MTGB2000-scaled.jpg

G-Shock-MTG-B2000D-1A-front.jpg

_20201015_172602.JPG

E359AC75-AC5A-4106-83CA-CFDD5C677A62.jpeg

Krysspost fra dagens. Vet utrolig lite om casio, men om jeg skulle steppe opp et hakk, har noen tips til hva jeg burde kjøpe? Liker dette designet, men kunne godt tenkt meg solcelledrevet, mottak av signaler fra atomur og kanskje et annet materiale enn plast? Kunne også gjerne tenkt meg muligheter for å måle vanntemperatur men da må man kanskje opp i en annen og større modell?

Reklame for Tidssonen nettbutikk:
10.png

Bekreftet levering i nettbutikken i slutten av uken. Noen reservert allerede, men har et par eksemplarer up for grabs :)

Modellen markerer starten på en helt ny modellserie innenfor square, og er den første G-SHOCK med både byttbart bezel og rem. Er også den første square med karbonfiberforsterket kasse ;)

Begrenset produksjon, og vi er forespeilet kun denne leveringen.