Den råeste dykkerklokka til under 10000 ?

Så på nettsiden dems at de sender ikke fra 31 januar til 13 februar. Og jeg skal på ferie i februar, noe som gjør at jeg ikke får klokken til ferien. Og da må jeg gå for en annen og så bestille shark diver'n etter februar.... Litt nedtur, men hvem syns dere av seiko monster, ecozilla og citizen orca ? Tenkte å bestille fra Creationwatches.com

Jeg ville gått for Seiko Monster. Rett og slett fordi den er automatisk. Ellers er jeg strålende fornøyd med min Seiko SKX009

Marius

info tatt vekk.. sto der for noen få dager siden, at fargen ikke ville holde seg sånn..

Kjøper nok en ecozilla i første omgang, før jeg bestiller Helson sharkdiver og seiko monster :) Så var det problemet løst

Sikkert fordi at kronen har små gjenger inni, disse ville blitt slitt ut relativt fort om kronen hadde vært i bronse. Regner også meg at "motparten", altså gjengene som går ut av klokken er i stål.

Sikkert fordi at kronen har små gjenger inni, disse ville blitt slitt ut relativt fort om kronen hadde vært i bronse. Regner også meg at "motparten", altså gjengene som går ut av klokken er i stål.

Jeg tenkte også på dette, like før jeg så svaret fra deg ;)

Men, takk for svar uansett :D

Pent var det uansett ikke...

Det er jeg forsåvidt enig i. Det måtte vel ha gått an å behandle ytterste del av kronen slik at den ahdde samme fargen som kassen? Det samme med baklokket, som ser ut til å være i stål.

Men, liker de nye skruene i lugsene. De reduserer faren for riper vesentlig :)