Den o' store Omega Speedmaster-tråden

What's not to like? Her synes jeg alt stemmer, unntatt prisen.

Vedlegg

• omega-speedmaster-anniversary-series-co-axial-master-chronometer-chronograph-39-7-mm-31030405...jpeg
    omega-speedmaster-anniversary-series-co-axial-master-chronometer-chronograph-39-7-mm-31030405...jpeg
    110,1 KB · Visninger: 0
Heftig prisøkning er vel tilfelle for alt som har med klokker å gjøre, slik går nå dagan i et land med shitcoin

Viserne og skiva er helt konge, men den fauxtinaen håper jeg er bedre enn den ser ut på bilder. Fikk egentlig mer lyst på den forrige FOISen nå som jeg så den nye.

• Liker
Reaksjoner: Hapå
Så først nå på fratello fargen på skiva, det gjorde seg bra. Men, fauxtina trodde jeg vi var ferdig med i 2024, synes det ødelegger helhetsinntrykket

• Liker
Reaksjoner: Genta
Enig! Den så helt smashing ut. Mye penere enn den ordinære moonwatchen.
Speedmaster Professional er en verktøyklokke godkjent for EVA (extravehicular activity) for NASA og Roscosmos.
Det betyr med plexiglass(ikke safir) og tilstrekkelig lume på viserne.
Noe denne FOIS kommer ikke med: den er faktisk fattig med lume på time og minutt viserne, og har ingenting på sekundviseren.

Jeg driver ikke med EVA men jeg sover ofte med min Speedmaster, og liker at man kan fort lese klokken i mørket.
1000007386.jpg

• Liker
Reaksjoner: Tannhjulet
Speedmaster Professional er en verktøyklokke godkjent for EVA (extravehicular activity) for NASA og Roscosmos.
Det betyr med plexiglass(ikke safir) og tilstrekkelig lume på viserne.
Noe denne FOIS kommer ikke med: den er faktisk fattig med lume på time og minutt viserne, og har ingenting på sekundviseren.

Jeg driver ikke med EVA men jeg sover ofte med min Speedmaster, og liker at man kan fort lese klokken i mørket.
Vis vedlegg 381642
Mulig den ikke er like proff som måneklokka. Men dobbelt så pen. Lume er irrelevant for meg personlig. Ikke dykker jeg og på natta er det lite interessant hva klokken er så lenge ikke vekkerklokken har ringt enda :)