@verde @hbf Hei dere,@Andreasvikan betalte 6800kr meldte han tidligere i denne tråden. Han kan kanskje fylle inn på tilgjengelighet osv?
Betalte 6800 ja, men det var opphørssalg i og med at forhandleren mistet omega.
@verde @hbf Hei dere,@Andreasvikan betalte 6800kr meldte han tidligere i denne tråden. Han kan kanskje fylle inn på tilgjengelighet osv?
Spurte du om å kjøpe lenke også bestilte de den for deg fra Omega?Tror jeg betalte omtrent 8k da jeg kjøpte min lenke ifjor sommer hos Thune.
Spurte du om å kjøpe lenke også bestilte de den for deg fra Omega?
Noen som vet om det er lett å få en AD i Norge til å kjøpe en Speedmaster Moonwatch 2021 (310.30.42.50.01.002) lenke? Evt om andre butikker selger det, og vet hva jeg må regne med å betale?
Det skal vi nok få til ja. Er på watches & wonders akkurat når, men send meg en pm, så snakkes vi over helgen.Tipper @JørgenO lett kan skaffe deg en lenke.![]()
Jeg har en 69-modell Speedmaster Mk2 jeg mistenker ikke har hatt service på noen år. Hvor er det beste stedet å levere den inn? (Jeg holder til i Oslo.)
Er litt bekymra for hvor lenge jeg må gå uten den, merker jeg.
fake edit: det er denne
Eneste jeg har hørt er at det er ingen som vet om/når den kommer... Den ene du nevner, hvilken butikk fikk inn den?Noen som har hørt noe mer om nye Snoopy i Norge ? kun hørt om en sålangt.
Eneste jeg har hørt er at det er ingen som vet om/når den kommer... Den ene du nevner, hvilken butikk fikk inn den?