Den o' store Omega Speedmaster-tråden

Min take på nyheten:


Vis vedlegg 362738
Likte bedre denne:
1709670675802.png

Men 709’? Hva skal det være godt for?
 
Liker de nyeste generasjonen Moonwatch, og liker skiven og viserne. Men lurer på om ikke f.eks. en grå eller børstet bezel ville tatt seg bedre ut.

Kanskje det bare er jeg som er litt koko, men syns designet minner litt for mye om en fotball.
 
  • Liker
Reaksjoner: Ambesiøsamatør
Det setter vel i grunn bare to streker under påstanden om at Omega sikter 2-3 divisjoner for høyt.
"There's a seat for every ass", men så fanboy går det vel ikke an å være?
Hayek er blitt litt senil og stormann...
Men det er nå "inn" å bli det, da er det bare å børste det vekk.
 
Merker meg at flere youtubere har kommentert at den nye hvite Speedmasteren er boutique-only. Men virker veldig rart om denne skal holdes utenfor det norske markedet med et sånt krav. Noen som har hørt om norske forhandlere får tak i den?
 
Merker meg at flere youtubere har kommentert at den nye hvite Speedmasteren er boutique-only. Men virker veldig rart om denne skal holdes utenfor det norske markedet med et sånt krav. Noen som har hørt om norske forhandlere får tak i den?
Snakket med Bjerke i Nedre Slottsgate, de fikk inn denne. Var allerede mange som hadde bestilt, flere enn hva de fikk inn i første levering - så ble en slags venteliste som man kunne betale depositum for å stå på. Men dette ville være en ordinær modell de fikk inn fremover.
 
  • Liker
Reaksjoner: esel
Merker meg at flere youtubere har kommentert at den nye hvite Speedmasteren er boutique-only. Men virker veldig rart om denne skal holdes utenfor det norske markedet med et sånt krav. Noen som har hørt om norske forhandlere får tak i den?
Tror det stammer fra at det i noen av de første artiklene som omtalte modellen ble sagt at leveranser kom til boutiques først. Og det stemmer nok. Men den er altså ikke ment å være boutique-only.
 
  • Liker
Reaksjoner: esel