Den eneste klokken NASA stoler på

In a far future, there will be a time when the human race will have to look back at the earth as an overpopulated and tired globe where resources have dried up: Putting life and it´s continuum in a deteriorating position.
We will remember the first adventures in space and on other planets, grateful to those who embrassed the great travels and opened the doors of a new hope.
Grateful to those who died and those who survived, to give us an alternative, another place to live on.
And so life will prevail for the migrators who will be ready for the ultimate farewell and the longest journey of humanity.


Qualifying a watch to fly to the Moon | DVICE
 
En av mine favoritter også.
moon2.jpg

Frem fra arkivet:cool: er det mulig å spørre om hvilken reim du har på speedy'n din?
 
Tror ikke @JonL er her inne så ofte, så jeg kan svare for ham: Det der er en original Omega "double ridged" haiskinn-rem. Så vidt jeg husker er den forlengst ute av produksjon.
 
Redigert av en moderator:
Ulempen med disse skinn, hai, soff etc-remmer er at de slites og blir stygge ved bruk....

Jeg har lagt original-remmene til mine klokker boksene for å ha dem ved et eventuelt salg. Lenker er litt mer evigvarende.

Derimot er Speedmaster flott på en sort rem! Gjerne skinn!

:cool:
 
Nå tviler jeg på at særlig mange speedys kom med akkurat denne remmen montert som standard. En Speedmaster med denne remmen vil nok heller være en indikasjon på at noen har gjort et bevisst valg om å betale (over-)prisen for en kvalitetsrem fra Omega.
 
Takk for svar! Har selvfølgelig lenken, men driver å sonderer terrenget etter et par remmer... Har sett en brun double ridged alligator rem, orginal fra Omega. Vet også at den har gått ut av sortimentet.

Får bare kikke videre:cool:
 
Tror ikke @JonL er her inne så ofte, så jeg kan svare for ham: Det der er en original Omega "double ridged" haiskinn-rem. Så vidt jeg husker er den forlengst ute av produksjon.

Stemmer at jeg ikke er her så ofte.
Og det er en Omega double ridged hai rem. Jeg fikk tak i den fra Tyskland for mange år siden fra en som skaffet dem på WUS til litt andre priser enn hos forhandlere. Nå tror jeg den er vanskelig å få tak i. Har vært mer holdbar en de fleste andre Omega remmer jeg har hatt
 
Redigert av en moderator: