Den bezelløse. En monogamists bekjennelse...

Gratulerer me vakker Rolex!!
Går med en liten Explorer i magen jeg også... på veien mot min siste som blir Datejust eller Daydate...... En vakker dag. Spent på om det blir 40 eller 42 mm. Regner med at din er 40.....? :p
 
Gratulerer! Jeg hadde en slik, og det er en av de klokkene jeg angrer mest på å ha solgt. Nyt den :)
 
Grattis med meget fin klokke, jeg har hatt min i snart 1,5 år, og tro det eller ei, men jeg blir mer og mer glad i den!
 
Gratulerer med en av Rolex sine klassikere. Har alltid likt disse i både sort og hvit.
 
Først og fremst så må jeg si at jeg har enorm respekt for deg Chronodiver. Å være en en-klokkemann her inne er bare ekstremt imponerende. Hvordan du klarer det aner jeg ikke, men likevel; kudos.

Når det er sagt, gratulerer med en utrolig flott klokke. At det er den nest siste tror jeg ikke, at det er den siste tror jeg iallefall ikke. Uansett så skal det bli spennende å se.
 
Takker for mange gode ord folkens. Tror jeg har truffet godt innpå blinken med denne;)

@Adam; Hadde den kommet i titan så ville jeg gått for titan.

@Jon Ali tror jeg det var; Seriemonogamist kanskje. Skal da sies at Omega Chronoen stagget flippesuget i 10 år. Først her inne sykdommen dukket opp igjen:p

@Mikke; Om du eller noen andre her inne noensinne tar meg på fersken med mer enn 1 ur, så får den som gjør det uret det der snakk om ;). Og som du vet Exp I har ikke crownguards;)

@Lien; Takker så mye for det. Ikke så vanskelig for meg å kun ha et ur. Har overhodet ikke samlergen når det kommer til ur(andre ting derimot...) og hadde ikke klart å ha noe som ikke var på armen til enhver tid.
Det interessante/vanskelige med kun å velge et er vurderingene en må gjøre, kompromissene en må ta. Det er mye jeg synes er flott men som automatisk utgår.

Ha en god dag folkens, det skal jeg ha;)