Phenix
Støttemedlem
Takk! Det føltes som lørdagHo-hoi! Det var onsdagskvelden sin det! Gratulerer så mye!
Takk, størrelsen passer min slanke håndKjempemessig...
Grattis!
Takk skal du haNice! Gratulerer så mye![]()
TakkKjempepen klokke! Gratulerer så mye med den!
For en Rolex tilhenger som jeg er føles dette absolutt som ypperste klasseFy flate! Grattis med nytt
Dette er ypperste ypperste
TakkWow, nice!!! Gratulerer så mye!
Denne har ikke forlatt hånden mange minutter etter at jeg tok farvel med @MogensGratulerer så mye med en skikkelig flott sak. Bruk den mye![]()
Sender den gjerne rundtWOW!! Gratulerer så mye med et fantastisk urDenne får neppe ligge mye i fred på neste GTG
![]()
Jeg sa til kona at dette er originalen til alle Cronos, alt annet er etterligningerDen beste chrono.... Gratulerer![]()
Takk, ganske begeistret selv ogsåSportsur fra øverste hylle, elsker den!Gratulerer så mye!
TakkAiai, rålekkert! Grattis x10![]()
Det føles veldig bra å ta denne på seg hver morgenGratulerer med legendarisk Rolex!
Takk! Enig, burde kanskje hatt en hvit også?Heyyyy...gratulerer! Daytona er bare knall![]()
TakkLekkert, gratulerer med nydelig Daytona![]()
TakkerNydelig klokke! Gratulerer!![]()
Takk, tror ikke man trenger å være klokkeidiot (som jeg føler meg som) for å se at dette er en flott klokkeGratulerer med en utrolig flott klokke![]()
TakkLekkert!!! Gratulerer så mye!![]()
TakkFlott Rolex.
Gratulerer så mye.![]()
Takk, dette føles definitivt som en keeper!Gratulerer med überkul klokke og tidenes chrono! Dette er definitivt en keeper![]()
TakkEn Daytona er alltid riktig, stort grattis![]()
Takk, Rolex interessen synker ikke av å ha en slik i boksenFantastisk klokke! Gratulerer![]()
Takk, liker den bedre for hver dag som gårGratulerer, denne er virkelig fin![]()
TakkGrattis![]()
Takk, trenger ikke å ha behov for å vite tiden for å se på denne urskiven titt og ofteGratulerer med en fantastisk klokke!
Takk så myeGratulerer så mye![]()
Tøff og lekker, takk!Gratulerer med en tøffing!!
TakkVakkertGratulerer!
Kjenner et sus av historie når jeg ser ned på armen hvor Daytonaen skinnerGratulerer med en skikkelig klassiker! Ikke feil med en slik på lille lørdag![]()
Det føltes som sagt som minst en lørdag, hadde en fire timers biltur (tur/retur) for å hente denne, tror nesten jeg kunne ha kjørt dobbelt så langt for raskest mulig få den i mitt eieGratulerer med kjempeflott daytona! Kanskje den kronografen med den mest gjenkjennelige urskiven i verden dette. En klassiker rett og slett! Ble en kjekk onsdagkveld dette her da tenker jeg.![]()
TakkGratulerer med en nydelig Daytona!![]()
TakkFlott Daytona!
Gratulerer![]()
Takk! Kanskje jeg kan vise den til deg på neste GTG i Mjøs regionenGratulerer så mye med flott Daytona.
TakkGratulerer, Daytona er absolutt flott![]()
Jeg synes den er flott allerede nåKjempemessig! Den der blir flott til sommeren![]()
TakkFlott klokke, gratulerer!
Etter å ha hatt den noen dager synes jeg den har mange synlige kvaliteter, passer til både hverdag og fest!Superlekker! Gratulerer så mye![]()
Tusen takkNydelig gratulerer![]()
TakkGrattis med nydelig Daytona!
Tusen takk, skulle ønske det var flere klokke interesserte på jobben, kjenner at jeg har lyst å vise den til flereVeldig kulDette er siklematerialet. Gratulerer så mye.
He he, takkSer man det ja! Perfekt, nuff said ....
Tusen takk!Gratulerer så mye med en inner 10.
Takk skal du ha, som jeg skriver i unboxingen har denne surret rundt i tankene mine ganske lengeAhhh, så deilig! Grattis med "one of the finest" Utrolig fin klokke![]()
Enig, utrolig flott.Gratulerer! Daytona er utrolig flotte klokker.
He he, ikke alltid nødvendig å vite tiden for å se på denneSjå på den du , flott er den ....
Gratulere med Rolex du kan ta tida med , hvis du husker det når du studerer skiva![]()
Takk!Gratulerer med en nydelig klassiker! Daytona er fantastisk flott. Det siste bildet er et av de bedre wrist-shotene jeg har sett av den klokken![]()
Tusen takkFlotte greier. Gratulerer!