De glemte klokkers uke.

Denne tråden er kanskje den jeg husker aller best av det jeg har lest her siden jeg ble medlem. De øvrige som konkurrerer om pallplasser er @Mathfjeld sitt selvbyggerprosjekt, @Moore sin galleritråd og selvsagt @Santos-Dumont sin episke julekalender.

Hva med en reprise @Hopalong? Du har sikkert nok klokker i skuffer og skap til å dekke en uke til... :D

Redigert av en moderator:
spongebob1.gif

Rett og slett fantastisk bra lesning @Hopalong, har nå storkost meg igjennom hele tråden - det er så vittig og bra skrevet at det er en fryd. Kjempefin måte å avslutte dagen på! Takker og bukker for det, og håper samtidig at dette kan fortsette på en eller annen måte også. :)

Slenger meg på resten her, for en utrolig interresant tråd og utrolig morsom/fengende lesning @Hopalong
Du skal ikke starte på en ny uke eller to da?:)

Takk for hyggelige ord. Artig å se denne tråden våkne til liv igjen. Det minner meg på at uke nr. 2 forlengst burde vært gjennomført. Jeg lover å tak i det snart.

Drar denne opp igjen, til vellyst for nye tilskudd(meg selv innbefattet), da det er en flott reise i samlingen din.
At den trigger kjøpelyst er jo mildt sagt..

• Liker
Reaksjoner: Hopalong