De fem klokkene du trenger...

Medlem
15. des. 2011
Sted
Asker
...according to Archie!

Kom over denne artige karen på youtube, og synes det er rasende festelig å høre på alt rælet hans :)
The Five Greatest Watches of all Time - ArchieLuxury 2012 - YouTube

Han mener alle menn trenger 5 klokker:
1. Dress watch - denne er som en smoking og brukes bare ved spesielle anledninger. Bør være en Patek Phillipe
2. Arbeidsklokka - denne skal være gull og stål eller bare stål - kan være lenke eller reim, ikke prangende og flashy. Han foreslår f eks Rolex Datejust.
3. Sportsklokka. Den Må være på lenke og den må være vanntett. Forslagene er Rolex Explorer 1 og 2, Submariner og Sea Dweller.
4. Sports kronograf. Denne skal brukes til å ta tiden når du koker egg til den nye dama di, eller hvor lenge du holder ut i senga, eller når du parkerer Mercedesen din i byen. Her er det enten Speedmaster 3570 eller Breitling Navitimer som er valget. Man kan ha den på reim om man vil har variasjon.

og så det kuleste:

5. Bordell-klokka! Han mener man skal ha en tynn og lett klokke som man kun skal bruke når man skal hygge seg med prostituerte! Her er eneste kategori hvor quarts er akseptabelt - for klokka kan jo bli stjålet mens man holder på! Hahaha!

Regner egentlig med at dere her har sett videoene til denne skruen tidligere, men jeg synes i hvertfall det var veldig festlig med alle de ulike (sterke) meningene hans :)

Dette er karen som hevder at de som har en Omega Seamaster er "dickheads".:D
Og de som har en Sub er "smartass little shits"...:D

Sjekk ut denne::p
[video=youtube_share;BMQzQeBsvEA]http://youtu.be/BMQzQeBsvEA[/video]

Jeg har ingen av de anbefalte klokkene men føler meg ikke som en taper allikevel ;)

Liker kategoriene hans, men ville kanskje ha valgt litt andre klokker til de respektive formål:D

Fy faan førr ei jævla klyse! Archie altså.
Og den innledningen på videoene hans. Lurer på hvordan han er i virkeligheten - om man fjerner all luksusen.

Artig å høre på! Han må åpenbart ha en personlighetsforstyrrelse eller så er dette på spøk. Seriøst, hvem har en dedikert bordell-klokke (fra AP i TT) :D

Haha, jeg synes han er hysterisk morsom!

Og vi har alle sammen kategoriene dekket, selv om noen av oss har overlappende ur. For min del er sportsuret og bordellklokken samme ur - en Submariner. Den tåler alt, og greit med vridbar bezel så du vet du ikke blir snytt på tiden (når du kjører gokart...).