Daytona 116520 m/hvit skive

Fikk dette svaret fra Jørgensen: Veil pris 78.650,-. For tilfellet lang ventetid grunnet svært stor pågang.

Så det er mulig selger har rett i at den underproduseres?

Det varierer sikker en del fra land til land. Jeg var nylig i London og snakket med 2 ADer. Begge antydet 3 år + i ventetid for stål Daytona....

Kjøper du gjennom storsellere på TRF kan du få på dagen....
Etterspørselen etter Daytona er sunket kraftig de senere år, skal vi tro de som er "in the know" på TRF og tilgjengeligheten der. ADer har vel også brukt denne myten til å hype Daytona også..

Jeg ville ha snudd litt på det, hvis det var din klokke mye hadde du vært villig til la den gå for? Når du har funnet ut av det så har du et godt utgangspunkt for hva som er god pris.

Helt sant, lightningii.

Vi er begge enige at rett pris = handel, vi har bare problemer med å finne rett pris :D

Selger skal nå tenke ut minimumspris, så er det opp til meg å si ja eller nei, der står vi nå. Med litt forståelse fra begge sider, bør det nok bli en handel...

Hvis ikke så sikles det jo litt på din Bentley, lightningii ;)

Flere har gått på TS og finn for rundt 50-55 i 2011/2012 mens de ligger nærmere 60-65 i utlandet.
vi har ikke sett en 116520 for salg under 60K på nesten 6 måneder i Norge så det blir vanskelig å definere en vennepris i dag med det uklare bildet vi har av markedet.

Jeg solgte en sort 116520 D-serial her på TS for 48k tidligere i år. Den var strøøøøøken med stor S!

Jeg innser at det er altfor billig :D

Det ble vel ingen kompispris, men vi er fortsatt kompiser :)
ubasyhuv.jpg

emetyzaq.jpg

Takk for all info, karer!