Datoskifte

Min SMP GMT skifter ikke før i halvtotiden. Tror det var Tore som oppdaget dette under unboxingen hjemme hos han. Det bryr ikke meg stort, men kan dette bety at det er noe seriøst galt med den? Ellers rusler og går den like riktig som det meste andre jeg har.

Min SMP GMT skifter ikke før i halvtotiden. Tror det var Tore som oppdaget dette under unboxingen hjemme hos han. Det bryr ikke meg stort, men kan dette bety at det er noe seriøst galt med den? Ellers rusler og går den like riktig som det meste andre jeg har.

Hatt flere ur hvor datoen runder mellom to og tre. Fungerer det.

Peker her til trådstarter MM :)
"If you're staring at the date window of your watch at midnight, it's not the watch that has a problem", når folk har klaget på upresist datoskifte.
Du har alltså et godt og sunt liv som ikke har behov for presise datoskift.
Og forden saks skyld, mellom 00:00 og 02:00 så er det i mange henseende for "dagen før" å regne - tenk bare på TV-guiden, utesteder du er på - så med datoskift 02:00-03:00 får du med deg også de sene sendningene på fjernsynet

Jeg er glad jeg slipper denne problemstillingen med min 5513 og kudos til trådstarter som ikke har cyclops på sin explorer

Min Sinn U200 skifter 00.00.02 og den går 0 +- i døgnet. Det er faktisk min mest nøyaktige klokke noen sinne. :D
Omega PO chrono skifter 00.03.10. 5+ i døgnet.