Datejust: risikosport?

Annonsen ligger der fremdeles selv om personen som selger delene ikke lenger er medlem av gruppen, sånn bare for å ha sagt det.
Og det var jeg ikke klar over. Vi har en jobb å gjøre med å rydde i gamle annonser. Skal ihvertfall personlig sørge for at de annonsene du mener blir fjernet så raskt som mulig

Fant forøvrig 2 annonser fra nevnte person nå, og begge er fjernet av meg.

• Liker
Reaksjoner: westmouth
...Med snart 4500 medlemmer og høy aktivitet så vil jeg langt på vei friskmelde klokkeriet,...

En påstand helt uten logikk.
Hvordan sikrer et høyt medlemstall og høy aktivitet personer mot svindel?o_O
Bare fordi en alkis klarer å holde seg edru en uke betyr det ikke at han er blitt avholdsmann.
Har forøvrig ingenting i mot klokkeriet.

En påstand helt uten logikk.
Hvordan sikrer et høyt medlemstall og høy aktivitet personer mot svindel?o_O
Bare fordi en alkis klarer å holde seg edru en uke betyr det ikke at han er blitt avholdsmann.
Har forøvrig ingenting i mot klokkeriet.
Sitatet blir jo brukt helt ute av kontekst. Jeg friskmelder ikke noe som helst basert kun på høyt medlemstall. Om det fremstår slik, så har jeg ordlagt meg dårlig. Min påstand er at de utfordringene vi møtte på som dere refererer til er løst. De er løst av oss internt, og personen er ikke lenger medlem. Når så dette var vårt "hovedproblem" så mener jeg at klokkeriet kan friskmeldes.
Forøvrig hyggelig å høre at du ikke har noe imot klokkeriet, og jeg legger denne tråden død nå. Var ikke meningen å blusse den opp engang :)