Datejust 41 eller Explorer 1 214270

Satt nylig i samme situasjon som deg. For meg endte deg med DJ41 med jubilee og fluted bezel. I følge Lervik så er det eta på min i slutten av mars på denne. Tror du vil være fornøyd med uansett utfall av du velger :)
 
Redigert:
  • Liker
Reaksjoner: Klokkegalen
@urtid kul kombo. Liker denne alterntivt oyster+fluted. Ville valgt dette foran Exp1.
OP41 er også fine, men er vel vanskelig å få tak i ? ser ikke mye unboxinger av de akkurat i de nye fargene hvis det ikke har gått meg hus forbi.
Takk! Jeg kjenner ikke til leveringstider på OP41, i hvert fall ikke mer enn hva andre har fått med seg. Forstår at det er på lik linje med denne jeg har her, altså noe vanskelig og avhengig av historikk så klart. Og enig, null unboxinger... På tide at noen pakker opp en fargerik OP her snart!
 
  • Liker
Reaksjoner: Klokkegalen
Satt nylig i samme situasjon som deg. For meg endte deg med DJ41 med jubilee og fluted bezel. I følge Lervik så er det eta på min i slutten av mars på denne. Tror du vil være fornøyd med uansett utfall av du velger :)
Et godt valg! Nydelig klokke!
Ja valget ble en Explorer, men fikk beskjed om at dette kan ta lang tid å få tak i...
 
Har hatt DJ41 med sort skive, fluted bezel og jubilee. Solgte den, og har endt opp med DJ41 med glatt bezel, jubilee og Wimbledon skive. Synes sistnevnte er den optimale DJ41. Har hatt Explorer også, den syntes jeg ble kjedelig. Når det er sagt så foretrekker jeg klokker med dato...
image.jpg
 
når la du inn bestilling? Jeg bestilte i midten av juni 2020.
Jeg la inn min bestilling i november 20. Det er såvidt jeg vet litt forskjell på hva slags oppsett man bestiller. Etter det jeg har skjønt kan være forskjellig leveringstid på oyster/smooth bezel/hvit skive og jubelee/fluted bezel/blå skive f.eks.