Guybrush Threepwood
Støttemedlem
Vintage herre DJ er vel den mest hippe dameklokken at the moment![]()
. Er å kjøpe mekansik til en som ikke bryr seg om det bare ren sløsing og heft og plunder for vedkommende??![]()
Jeg er faktisk helt uenig i at damer ikke kan ha store klokker! Selv er jeg en jente med lite håndledd men kan fint ha klokker over 40mm, kommer helt an på design. En annen ting er at jeg synes generelt dameklokker ser tacky ut og har altfor mye bling. Skal jeg ha på meg kjole så velger jeg vekk klokka mot et armbånd.Har jeg dress kommer det helt an på humøret, akkurat som til daglig. Er helt hekta på divers og military style
Jeg velger klokkene mine like mye på innsiden som på utsiden.
Er ofte gutta sikler på klokkene mine men har mye mindre peil. Så interessen min er vel like ekstrem som for dere gutter hehehe
Bling for meg er chronograph og luuuuuuume!!!!!
Jeg synes det er foxy med en jente som er solbrun i bikini og en stor diver på feminint håndledd.
![]()
Har til gode å se en fin dameklokke selv faktisk som ikke er tacky![]()
![]()
Jeg tror de fleste store produsentene har damemodeler uten for mye diamanter, perlemor og hvitt lær.
Advarsel rambutan: Rousp kommer straks til å fri til deg![]()
Godt eksempel på noe jeg syntes ser litt tacky ut, Men det er vel de fleste gull klokker, her er det jo gull visere og gull tall, det hjelper ikke heller :?:
Kjæresten min har en Tag Aqua Racer med blå skive ( 18 års gave fra mor og far) og en marc jacobs klokke. Det hender hun bruker noen av mine, primært en vintage seiko og en gammel seamaster. Men når jeg blir rik... da skal hun få følgende, GO Senator Sixties Chrono med sort skive... og GO sport evolution panorama, det synes jeg er tøffe ur på jenter, selv om jeg har tilgode og se de på noen!