Dagens vintage

20230506_152528.jpg
 
For mange mange år siden lovte jeg meg selv at når jeg en gang arvet noen kroner etter mor og far så skulle jeg sette av litt til en klokke som skulle være et synlig og daglig minne etter mine foreldre som har betydd veldig mye for meg❤
Far gikk bort i 2008 men mor er heldigvis fortsatt med oss, selv om alderen og demens tynger.

Jeg bestemte meg for kort tid tilbake at tiden var inne for å finne en klokke jeg ønsket og samtidig kunne vise den til mor og fortelle henne hva den representerer.

Etter lang tids leting etter noe jeg virkelig kunne tenkt meg og som passer konteksten, falt valget på en helrestaurert Omega Sub Second Vintage Steel black dial fra 1950 med manuelt opptrekk. Den representerer den tiden hvor mor og far var i sin beste alder, og passet ypperlig inn i min filosofi om at jeg skulle bære mor og far sitt minne på armen❤

Klokken var over all forventning og fremstår så godt som ny. Det ble min aller første vintage klokke og jeg tror min kjære far også hadde satt stor pris på og likt denne svært godt❤
65DCDD6F-991F-4D45-9BEE-F8D2F89CF65F.jpeg