Official Timekeeper
Visit Casio
00:00:00

Dagens vintage

Reg.
7. desember 2010
Sted
Bergen
Det var fire, og med @NilsOT sitt nydelige eksemplar er vi oppe i fem. Jeg har mistet oversikten, men tror det er en del flere fine sekstitalls SM på sonen. Og så har du selvsagt de som i forskjellig grad er tilbaketrukne/sjenerte/lavmælte og sitter på noen heftige samlinger, men likevel medlem på TS, sikkert noen der også :) Kanskje vi må ha et veldig smalt GTG.

• Liker
Reaksjoner: Preacher
Reg.
16. juli 2013
Sted
Noreg
To flotte kronografer der, @flyback og @SpaceCowboy
Liker de friske fargene i Breitlingen, selv etter så mange år i aktiv tjeneste.
Men vi tåler ennå en SM her.

Den gullklokken synes jeg gjør seg godt, særlig til litt høytidlige anledninger!

@Greg Kom med litt bilder av den gamle SMen din og!

Ompalompa

Støttemedlem
Reg.
6. september 2015
Sted
Norge
Takk for det. Jeg har dessverre ikke kommet til buns i livet denne klokken har levd, men jobber med å skaffe informasjon. Det krever litt ekstra innsats når man skal finne luftoperativt personell fra 50-tallet som kan kjenne historien, men har en del gode følere liggende ut. Levert fortsatt i håpet.

Den har vært uten kjærlighet i flere tiår og ikke hatt service siden den var ny, samt knust glass etc. Jeg fikk den levert inn hos Simen ved urmaker Sutterud. Der fikk jeg utrolig god hjelp og Simen gjorde en artikkel her på TS på service på denne klokken.

Sist redigert: