Ikke en dum Cab til den prisen.Vis vedlegg 274387
noen som har testet denne? Så disse på polet på Skøyen, og som fan av Sør-Afrikanske viner måtte jeg ta med en flaske.
Ikke en dum Cab til den prisen.Vis vedlegg 274387
noen som har testet denne? Så disse på polet på Skøyen, og som fan av Sør-Afrikanske viner måtte jeg ta med en flaske.
Skulle ønske flere produsenter hadde så informative etiketter.Vis vedlegg 274387
2x Cabs og 2x Chardonnays bestilt for research purposes. Drikker alt for lite vin fra SA..Vis vedlegg 274387
Jeg bestilte et par ekstra i går jeg også. SA er en egen verden av herlige mikro-produsenter. Du burde glede deg2x Cabs og 2x Chardonnays bestilt for research purposes. Drikker alt for lite vin fra SA..
Anbefaler på det sterkeste en (fly)tur til SA. Et fantastisk land og som nevnt ufattelig mye god vin! Bo 3-4 dager i CPT og 5-7 dager i Stellenbosch. Book ulike Wine Tours så du slipper å kjøre selv. Jeg bestilte et par ekstra i går jeg også. SA er en egen verden av herlige mikro-produsenter. Du burde glede deg![]()
Takk for tips! Har lenge tenkt på en slik tur.Anbefaler på det sterkeste en (fly)tur til SA. Et fantastisk land og som nevnt ufattelig mye god vin! Bo 3-4 dager i CPT og 5-7 dager i Stellenbosch. Book ulike Wine Tours så du slipper å kjøre selv.
De restaurantopplevelsene vi hadde der nede er noen av de beste vi har hatt! (Og vi har prøvd mange/
/
)
Var 5 dager på safari i SA i 2019. Fikk dessverre ikke opplevd noe mer enn det, men et land jeg definitivt skal tilbake til!Anbefaler på det sterkeste en (fly)tur til SA. Et fantastisk land og som nevnt ufattelig mye god vin! Bo 3-4 dager i CPT og 5-7 dager i Stellenbosch. Book ulike Wine Tours så du slipper å kjøre selv.
De restaurantopplevelsene vi hadde der nede er noen av de beste vi har hatt! (Og vi har prøvd mange/
/
)
Bare send meg melding om du trenger tips. Vi tenkte en tur ned igjen nå til våren, men det er veldig dårlig stemning der nede nå pga covid. Mye opptøyer/demonstrasjoner og ran ++.Takk for tips! Har lenge tenkt på en slik tur.
Tokaji... It's richer than Sauternes - less a question of honey and lemon and ... Not the easiest dish to match with a dessert wine. I would go for Sauternes.Jeg er blitt sendt i kjelleren for å finne noe til bestemors sitronfromasj - hvilken bør vi gå for?
Vis vedlegg 274636
I know, with all that cream.... Not the easiest dish to match with a dessert wine. I would go for Sauternes.