- Medlem
- 2. mai 2011
Herlig tysk riesling med god lengde, mineralsk og sitrus
Definitivt ny favoritt når ganen roper etter hvitvinHer er det mer enn nok smør, nøtt og moden frukt - akkurat slik det skal være!
Vis vedlegg 339616
Takker for tips! Må nok sjekke bestillingsutvalgetDenne er god.
Anbefaler deg å lete etter en eldre årgang.
Den blir nydelig med noen år på baken.
De skal finnes på utvalgte pol og bestillingsutvalget.
Polet på Verksgata i Stavanger har denne i hylleneTakker for tips! Må nok sjekke bestillingsutvalget![]()
Følg med på Blomqvist-auksjonene. Såvidt jeg husker er neste i slutten av augustKunne tenke meg å handle inn et par flasker med noe ordentlig gammelt til konas 40-årslag i 2025. Hvor bør jeg lete for å finne 1985-vintage i rødt eller bobler?
You could try this. I haven't had any experience with the company.Kunne tenke meg å handle inn et par flasker med noe ordentlig gammelt til konas 40-årslag i 2025. Hvor bør jeg lete for å finne 1985-vintage i rødt eller bobler?
Jeg har handlet med denne vinforhandleren i Frankrike et par ganger. De sender IKKE til Norge (selv om det kan se sånn ut på nett), men PR til Strømstad funker utmerket. De sender dit på et par-tre dager, så kjører du over grensa og henter (ser du er i Jessheim, så det er ikke lange turen), og tar vinen inn på normal kvote uten noe ekstra styr - med mindre du bestiller mange flasker, da toller du inn med appen og betaler en femtilapp eller så pr flaske.Kunne tenke meg å handle inn et par flasker med noe ordentlig gammelt til konas 40-årslag i 2025. Hvor bør jeg lete for å finne 1985-vintage i rødt eller bobler?